2329
Sök

Angående: bilträff i Göteborg planeras!

368 Inlägg
3 oktober 2008
zijaa skrev:
Ifall det blir nån slags race på dom träffarna så kommer ja komma även om det blir tsunami..

det är bra om du förstör för dom... race behöver man inte skriva ut....

FreddeK
3 oktober 2008
Zarah_Den_Grymme skrev:
zijaa skrev:
Ifall det blir nån slags race på dom träffarna så kommer ja komma även om det blir tsunami..

han skrev inte att det var race utan bara att han kommer om det blir det=)

368 Inlägg
3 oktober 2008
Freddeponken skrev:
Zarah_Den_Grymme skrev:
zijaa skrev:

han skrev inte att det var race utan bara att han kommer om det blir det=)

de är onödigt att skriva ut om race ändå men vem bryr sig om hennes träffar hehe;)

874 Inlägg
3 oktober 2008
Om tid plats och allt annat stämmer in så kan ni räkna med att jag visar min fula nuna där iaf.
Tycker det lät som en skitkul idé förra gången och tycker det fortfarande...

Förstår inte all pajkastning åt höger och vänster, vad sägs om att samarbeta samsas och ha kul istället big_smile

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

144 Inlägg
3 oktober 2008
Intressant tråd.. Vad är det som är så utmärkande för er träff, som gör att det inte är samma folk som på de andra träffarna?

874 Inlägg
3 oktober 2008
vad spelar det för roll om det är mest samma folk? finns inte så mkt folk tro 17 det e samma överallt.
Det handlar om inställning och attityd. Visst e det kul med nytt folk men man kan inte räkna med 100 nya varje träff, alla e så negativa hela tiden.. orka.. låt det planeras så får vi se vad det blir. ge det en chans ^^

- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
4 oktober 2008
jakob_enkvist skrev:
Intressant tråd.. Vad är det som är så utmärkande för er träff, som gör att det inte är samma folk som på de andra träffarna?

Grejen från början var att det skulle vara en träff för singlar, eftersom det blev en skojgrej i singeltråden.. Folk hade förslag hit och dit.. Men så var det bara massa skitsnackare som fick tråden låst + sänkte vår idé sist så vi sket i det.. Men nu blev idén efterfrågad så vi tänkte vi skulle ge det en chans igen.. Tyvärr är det samma människor som lägger sig i igen.................................................................

Even fools they say, can find a way out of the dark.

224 Inlägg
4 oktober 2008
mendet är lite tråkigt väder för bil träff... men jag kommer endå tongue

QueenBitch
536 Inlägg
4 oktober 2008
Trådstartare
Vi vill bara ha en träff som e våran... Knyta nya kontakter med människor i sverige och hoppas det blir kul.. e inget speciellt med träffen.. LÄNGRE.. det var en singelbilträff först men "vissa" människor ställde till det för oss... Så detta blir bara en liten bilträff som kommer äga rum när vi har tid å vem som helst (som uppför sig här och på träffarna) får komma smile

Reeplayed: Läs mitt PM innan du gör ngt annat!! Det är VIKTGT smile

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

QueenBitch
536 Inlägg
4 oktober 2008
Trådstartare
brillmongo skrev:
Om tid plats och allt annat stämmer in så kan ni räkna med att jag visar min fula nuna där iaf.
Tycker det lät som en skitkul idé förra gången och tycker det fortfarande...

Förstår inte all pajkastning åt höger och vänster, vad sägs om att samarbeta samsas och ha kul istället big_smile

Precis, fattar inte varför människor inte kan vara positiva.. jag har försökt lägga ner stridsyxan med ALLA som jag har hamnat i kläm med under sommaren men ändå blomstrar deras spydiga kommentarer.. gillar dom inte idén så kan dom väl bara strunta i att skriva.. som jag har sagt sååå många gånger innan
Men men våran deadline är när solen ger ifrån sig sin första vårvärme big_smile
Senast redigerat av Dainty (4 oktober 2008)

Maneater

Administratör
11 899 Inlägg
4 oktober 2008
Skilj på pajkastning och åsikter, jag tycker folk mest har uttryckt sin åsikt i den här tråden, inget annat, och det är helt OK.

Kan man inte ta negativa åsikter så ska man nog inte ge sig in på nått sånt här överhuvudtaget.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

391 Inlägg
4 oktober 2008
dom här Gbert(eller vad det heter?) känner ni er hotade bara en liten intressant fråga?

QueenBitch
536 Inlägg
4 oktober 2008
Trådstartare
Xabin skrev:
dom här Gbert(eller vad det heter?) känner ni er hotade bara en liten intressant fråga?

inte ett dugg hotade men dom stör oss

Maneater

Chaffis
285 Inlägg
4 oktober 2008
Gbrt Ruleees Wohoooooo

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!

368 Inlägg
4 oktober 2008
Dainty skrev:
Xabin skrev:

får ja fråga varför dom stör er??
Senast redigerat av Zarah_Den_Grymme (4 oktober 2008)

654 Inlägg
4 oktober 2008
Inte direkt insatt i vad det finns för "fejd" med Gbert eller vad det nu är frågan om,eller varför ni INTE skulle kunna ha en Singelträff för bilfolket som är singlar eller finner intresse i det.
Men vad ja verkligen inte förstår är varför man ens tar åt sig av dagisnivå där folk kastar paj hit och dit,vill man nått som man tror på så strävar man efter det och gör det.

SÅ frågan kvarstår då för dom berörda/intresserade: Varför skulle ni inte kunna lansera eran träff som en träff för singlar med bilintresse?!

OM ni även är seriösa i eran mening med en träff,oavsett singel eller inte.SÅ blir det defenetivt inte bättre av att ta åt sig av allt som skrivs av det negativa slaget.Samt att konceptet inte framstår allt för seriöst.

SÅ kör hårt i stället och skit i vad andra tycker och tänker för negativt om er och en träff av detta slag!

41 Inlägg
4 oktober 2008
Jag undrar varför folk ens nämner gb"r"t i den här tråden, de får la ha sin egna träff om de vill så lr. Jävla barnungar. Som om göteborg skulle typ ägas av ett arrangerande team. pathetic shit.

874 Inlägg
5 oktober 2008
MrteN skrev:
Jag undrar varför folk ens nämner gb"r"t i den här tråden, de får la ha sin egna träff om de vill så lr. Jävla barnungar. Som om göteborg skulle typ ägas av ett arrangerande team. pathetic shit.

Barnungar? ägas? Patetiska skit(ar?)? hmm... Detta är däremot "pajkastning" förstår inte vitsen alltså. Lägg av nu va, var får du din information ifrån?
Förövrigt är det fejder mellan enskilda personer som visst inte kan sluta fred, GBrt som förening har inget med detta att göra. Så det du pysslar med "Mr"ten det är ren och skär smutskastning.

Tråkigt att det blir såhär. Men som sagt tidigare jag hoppas innerligt att ni får ihop eran träff till våren satsa på det och skit i alla negativa tråkiga kommentarer!

- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
5 oktober 2008
Dainty skrev:
Xabin skrev:

Är du helt jävla slut i huvvet?? GBrt har inte stört dej på ett ända jävla sätt.. snarare DU som var påväg o förstöra hela våran forumstråd PGA ditt intrigdrama med Assviper, som i sin tur gick ut över precis allt o alla som hade Med GBrt o göra... Pga att du flippade lös o började anklaga alla i hela världen för att vara emot dej.. Och då är de inte konstigt att folk börjar tycka lite smått illa om dej!...

Så kom FAN inte o säg att GBrt har Förstört eller Försöker förstöra för dej...
Vi bryr oss inte för fem öre om vad du gör och vad du planerar... Hade du bara varigt lite trevlig mot "Oss" och inte så vansinnigt fientlig så hade vi nog kunnat ställa upp o hjälpa till...
Men det är du väll aldeles för stolt för att gå med på...'
I vilket fall som hälst... Skaffa lite Kött på benen innan du börjar anklaga folk till höger o vänster!

Blir bara så ruskigt förebannad när man bli anklagad för nått man inte har med o göra... Pga av att andra "GBrt medlemmar" beter sej som svin mot dej så behöver du ju inte dra hela Föreningen över en kant!

Finns absolut inte en ända Person som hindrar dej från att arrangera en träff... personligen tycker ajg bara det skulle va kul.. finns de ett inträsse så go for it..

// Martin
Senast redigerat av HyperSonica (5 oktober 2008)

Sump Runk Rätt O Slätt!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
5 oktober 2008
MrteN skrev:

Har vi nån gång påstått att vi öger nått eller??..
Du borde oxå skaffa dej lite kött på benen innan du yttrar dej om sånt du inte har en ända aning om...

Hänvisar tillvissa delar av mitt tidigare inlägg..

Sump Runk Rätt O Slätt!

Sök