ska nu sätta fart med att bygga ljud i min manta. Finns inget ljud över huvud taget i den så allt ska införskaffas och tänkte fråga lite om hjälp här. Min budget är inte alls så stor, ca 5000-6000kr för alltihop. Det jag har funderat på att köpa är:
* Är det jag har valt ut något att satsa på? eller vet ni någonting bättre för samma peng?
* ska jag ha 12" bas eller någonting annat? (lyssnar på det mesta, men mest hårdrock och trance)
* vad för baslåda ska jag bygga? hade tänkt mig att ha basarna i en sluten låda mot tanken så att de spelar ut mot koffortluckan. (tanken sitter bakom ryggstödet på dessa bilar)
jag har carpowers paket å kan säga att det spelar ganska bra med tanke på vad det kostar annars om du kan gå upp litte i pris så skulle jag köra på Carpower BlackBass
Detta landar på ca: 5700 plus kabalage vilket är ngr hundra mer än vad du kikat på.....som du dessutom får kompletera upp med kablage ändå. Så vi snackar kanske 500:- skillnad totalt.
Detta är bara ETT exempel på vad du kan skaffa. Ta o Maila eller ring dem på BAE... Tommy är bra att göra med.