jag har ingen facebook och har aldrig ens haft tanken skaffa en, men dom äger ju allt du postar och lägger upp... hur bra är det? lika kasst som "FRA lagen", lägger du upp en bild på din familj, så får dom göra vad dom vill med den, dom får använda den i massiv reklamkampanj mot din vilja..
Har ett konto där, fått kontakt med många gamla klasskamrater. Men gillar inte deras upplägg på hemsidan.
Okej vad trevligt Men jag håller med dig på det andra, dock kvarstår problemet för mig att ens överhuvudtaget kunna gå in på någons användare, helt omöjligt!
Har fått kontakt med en hel del folk som man gick i skolan o dylikt med.. Så helt okej ändå=)
Kommer du in på vissa användrare eller allas?
Det är för att man kan välja om folk ska komma in på sidan eller inte... är man "vänner" på sidan så kommer man in..
Mm, men de stämmer inte för mej endå. Jag har testat att gå in på en viss persons sida, men de har inte funkat. Så har jag bett en annan kompis att gå in på samma persons sida, o det har funkat för honom. O dom har inte varit vänner med varandra då. Skit skumt :S
Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!
jag har ingen facebook och har aldrig ens haft tanken skaffa en, men dom äger ju allt du postar och lägger upp... hur bra är det? lika kasst som "FRA lagen", lägger du upp en bild på din familj, så får dom göra vad dom vill med den, dom får använda den i massiv reklamkampanj mot din vilja..
Myt! Svensk lagstiftning hindrar detta. Sett någon "användas" i reklamsyfte ännu? Ämnet har varit uppe förr och upphovsmännen har "backat" på vissa punkter angående det.
Gillar facebook. Lätt sätt att hålla kontakt me vänner som bor på andra platser i världen. Och kul att kolla på bilder o se va gamla vänner håller på med. Perfekt sätt att avlasta msn listan lite, enligt mig
Vill du internet ragga träffa nytt folk över nätet är det en kass sida då har ni playahead efterfesten osv! facebook är till för att hålla kontakt me folk man känner IRL