3809
Sök

Facebook, bra eller dålig community?

148 Inlägg
6 oktober 2008
Trådstartare
Skaffade facebook för ett tag sen!
Jag har upplevt den rätt så svår hanterlig, hur ha du upplevt det?

Letar man efter eventuella vänner så kan man ju inte ens gå in på dom! typ ingen alls =/
Senast redigerat av D. Runbom (6 oktober 2008)

590 Inlägg
6 oktober 2008
Har fått kontakt med en hel del folk som man gick i skolan o dylikt med.. Så helt okej ändå=)

typ..eh..va?
582 Inlägg
6 oktober 2008
Skaffade oxå facebook för ett tag sen, men pallade inte...o så fattar ja inte heller varför man inte kan gå in på folks användare. Går bara på en del.

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

148 Inlägg
6 oktober 2008
Trådstartare
Roz-104 skrev:
Skaffade oxå facebook för ett tag sen, men pallade inte...o så fattar ja inte heller varför man inte kan gå in på folks användare. Går bara på en del.

Det är ju det jag menar, så himla surt.. förstår inte vitsen om man inte kan gå in alls hmm

148 Inlägg
6 oktober 2008
Trådstartare
eriksson87 skrev:
Har fått kontakt med en hel del folk som man gick i skolan o dylikt med.. Så helt okej ändå=)

Kommer du in på vissa användrare eller allas? smile

Diktator
968 Inlägg
6 oktober 2008
jag har ingen facebook och har aldrig ens haft tanken skaffa en, men dom äger ju allt du postar och lägger upp... hur bra är det? lika kasst som "FRA lagen", lägger du upp en bild på din familj, så får dom göra vad dom vill med den, dom får använda den i massiv reklamkampanj mot din vilja..

Avstängd
171 Inlägg
6 oktober 2008
de väll för såna som går i skolan mellan 15-18 år?

148 Inlägg
6 oktober 2008
Trådstartare
nosushi skrev:
de väll för såna som går i skolan mellan 15-18 år?

vet inte? provade iaf, det är ju inte direkt som lunar eller playahead eller nåt sånt skit. detta sträcker väl sig oxå väl ut i världen...
Senast redigerat av D. Runbom (6 oktober 2008)

148 Inlägg
6 oktober 2008
Trådstartare
URC skrev:
Har ett konto där, fått kontakt med många gamla klasskamrater.
Men gillar inte deras upplägg på hemsidan.

Okej vad trevligt smile Men jag håller med dig på det andra, dock kvarstår problemet för mig att ens överhuvudtaget kunna gå in på någons användare, helt omöjligt!

FreddeK
6 oktober 2008
vad är facebook?

148 Inlägg
6 oktober 2008
Trådstartare
Freddeponken skrev:
vad är facebook?

Kika så få du se. Dock inte för nervvrak haha håller nämligen på att bli nervig med detta big_smile

501 Inlägg
6 oktober 2008
D. Runbom skrev:
eriksson87 skrev:

Det är för att man kan välja om folk ska komma in på sidan eller inte... är man "vänner" på sidan så kommer man in..

OBS: Ironi

typ..eh..va?
582 Inlägg
6 oktober 2008
Wee skrev:
D. Runbom skrev:
eriksson87 skrev:

Det är för att man kan välja om folk ska komma in på sidan eller inte... är man "vänner" på sidan så kommer man in..

Mm, men de stämmer inte för mej endå. Jag har testat att gå in på en viss persons sida, men de har inte funkat. Så har jag bett en annan kompis att gå in på samma persons sida, o det har funkat för honom. O dom har inte varit vänner med varandra då. Skit skumt :S

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

FreddeK
6 oktober 2008
D. Runbom skrev:
Freddeponken skrev:
vad är facebook?

Kika så få du se. Dock inte för nervvrak haha håller nämligen på att bli nervig med detta big_smile

Då skiter jag att kolla på det där big_smile

590 Inlägg
6 oktober 2008
D. Runbom skrev:
eriksson87 skrev:

Mja. jag tror man får välja om man vill att vem som helst kan komma in på deras sida eller inte ? smile

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
6 oktober 2008
Brandis skrev:
jag har ingen facebook och har aldrig ens haft tanken skaffa en, men dom äger ju allt du postar och lägger upp... hur bra är det? lika kasst som "FRA lagen", lägger du upp en bild på din familj, så får dom göra vad dom vill med den, dom får använda den i massiv reklamkampanj mot din vilja..

Myt! Svensk lagstiftning hindrar detta.
Sett någon "användas" i reklamsyfte ännu? Ämnet har varit uppe förr och upphovsmännen har "backat" på vissa punkter angående det.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

1 814 Inlägg
6 oktober 2008
Mest överskattade sidan ever PUNKT.

719 Inlägg
6 oktober 2008
Gillar facebook. Lätt sätt att hålla kontakt me vänner som bor på andra platser i världen. Och kul att kolla på bilder o se va gamla vänner håller på med. Perfekt sätt att avlasta msn listan lite, enligt mig smile

Vill du internet ragga träffa nytt folk över nätet är det en kass sida då har ni playahead efterfesten osv! facebook är till för att hålla kontakt me folk man känner IRL wink

live free, die young.

Häst
1 099 Inlägg
6 oktober 2008
Har inte facebook, har inte heller ens funderat på att skaffa det.
Ser inte vad som är så bra med det. smile

Än är inte den sista idioten född..

273 Inlägg
7 oktober 2008
svårhanterligt jämtemot garaget.org wink

nothing beats a Quattro!
Lycksele Bil & El
www.nordicaudi.com
www.nitroz.se

Sök