Hittar man nån kärlek så är det väl klart att killen/tjejen ska gå före massa materiella saker???
Men börjar han/hon BESTÄMMA och GNÄLLA, ja då blir det juh annat!
Nu menar jag inte att man ska lägga ner bilar för att sitta hemma me tjejen i soffan å kika på Desperate Housewifes!
Man måste få ha sina intressen utan att det blir tjat hemifrån!
Jag lägger all tid, kärlek och pengar på min bil men när man har en käresta så är det juh givetvis att man börjar prioritera annorlunda!
Skulle jag vara tillsammans med nån som hela tiden säger att han inte har varken tid el råd att hitta på nåt kul med mig utanför bilarna så är det adjöss!
Tänk om tjejen bara skulle lägga all tid och pengar på sina hästar tex och aldrig vilja göra nåt med er så skulle ni grabbar nog också säga tack och hej!
Man måste hitta en balans!
Vill man inte ge den där extra tiden ibland till sin flick/pojkvän så har man säkert inte de rätta känslorna iaf! Allt behöver inte kosta pengar och att lägga ner alla timmar på det vakna dygnet i garaget verkar bara osunt!
Själv så hänger jag gärna i garaget och bryr mig inte alls om min pojkvän skulle bo i garaget till sent om nätterna!
Jag skulle juh göra honom sällskap!
Men därtill vill jag även ibland gå på bio, restaurang, kanske grönan el kolmården nån helg och bara komma iväg och mysa med min andra älskling!