3697
Sök

slut med bruden för mycket bil

VW-nörd?
4 332 Inlägg
7 oktober 2008
Äh livet e kort. Vill du pilla med bilen mer så gör det. Ditt liv, vill hon göra nåt av sitt liv mer än att vänta på att du sitter i garaget så kan hon la göra det.
Sen om hon e knäpp, eller du e knäpp, e ju subjektivt..
Gör de du vill så länge de inte påverkar ditt arbete, sociala liv osv...då e de inte så bra smile
Get me? Kanske bra att de tar slut så du slipper gå runt o ha dåligt samvete för att du gör de du tycker e roligare och bara ha de gött smile

Neerd
1 596 Inlägg
7 oktober 2008
Rushman skrev:
Jo nog fan vill MÖKEN ha en fräsig bil att sitta, men inte fan accepterar dom att man måste lägga ner tid för att hålla bilen fin nog åt dom!

hahaha big_smile

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

2 283 Inlägg
7 oktober 2008
Hände mig samma sak, i efterhand inser man att man blivit fanatisk i något som man borde tagit det lugnare med.
Dock är vi ihop igen för hon klarar sig inte utan mig så det är bara för henne att vänja sig smile
Men å andra sidan har jag insett att bilen blev för mycket.

(Snackar nu givetvis inte om Twingon utan mitt förra projekt tongue )

R.I.P. Michael Jackson!

415 Inlägg
7 oktober 2008
Hittar man nån kärlek så är det väl klart att killen/tjejen ska gå före massa materiella saker???
Men börjar han/hon BESTÄMMA och GNÄLLA, ja då blir det juh annat!

Nu menar jag inte att man ska lägga ner bilar för att sitta hemma me tjejen i soffan å kika på Desperate Housewifes!
Man måste få ha sina intressen utan att det blir tjat hemifrån!

Jag lägger all tid, kärlek och pengar på min bil men när man har en käresta så är det juh givetvis att man börjar prioritera annorlunda!
Skulle jag vara tillsammans med nån som hela tiden säger att han inte har varken tid el råd att hitta på nåt kul med mig utanför bilarna så är det adjöss!
Tänk om tjejen bara skulle lägga all tid och pengar på sina hästar tex och aldrig vilja göra nåt med er så skulle ni grabbar nog också säga tack och hej!

Man måste hitta en balans!
Vill man inte ge den där extra tiden ibland till sin flick/pojkvän så har man säkert inte de rätta känslorna iaf! Allt behöver inte kosta pengar och att lägga ner alla timmar på det vakna dygnet i garaget verkar bara osunt!

Själv så hänger jag gärna i garaget och bryr mig inte alls om min pojkvän skulle bo i garaget till sent om nätterna!
Jag skulle juh göra honom sällskap! smile

Men därtill vill jag även ibland gå på bio, restaurang, kanske grönan el kolmården nån helg och bara komma iväg och mysa med min andra älskling! smile
Senast redigerat av jessica1 (7 oktober 2008)

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!

265 Inlägg
8 oktober 2008
Trådstartare
gött folk smile hjälper fan å skriva om sina problem känns fan så mycket lättare big_smile  tack alla big_smile

nu med 470 hk

1 570 Inlägg
8 oktober 2008
Nu får jag kompanistryk men satsa på en tjej, bilar är bara plåtlådor med hjul på trots allt. smile

neckwomen_88
8 oktober 2008
haha, du sa det vi andra valde att utelämna - just pga risken för kompanistryk wink

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
8 oktober 2008
Blir väl lätt så om den ena parten inte har ngt intresse/passion, då förstår man inte det där med att lägga ned så mycket tid och pengar på något.
Jag vill hellre ha en kille med ett stort intresse för t ex bilar, då jag själv lägger mycket tid på hästarna. Hade inte velat ha ngn som sitter hemma och väntar och blir sur för att det tar tid.

Sen tycker jag även att det är självklart att man visar lite intresse för sin partners hobby, även om man inte är jätteintresserad själv gör man det av respekt.

/ichi

volvoraggare
4 776 Inlägg
8 oktober 2008
bara tjejen min får körkort så ska jag skaffa en 740 och börja pula med så hon får hålla på i garaget

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Avstängd
914 Inlägg
8 oktober 2008
X40Mackan skrev:
fan det känns jäääävligt seeeegt  trots att vi har gnabbat å bråkat med vanradra i snart ett halv år  hoppas man kan gå vidare snart igen segt som fan.... : :S

Kan hon inte acceptera dina intressen så är det inget att ha. Så resonerar iaf jag smile

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

Sök