3219
Sök

Någon i Landskorna som vet om detta området är bra ?

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
8 oktober 2008
Trådstartare
Någon i landskorna som kan svara på om gjörlossgatan i Landskorna är det lugna ställe eller ghettot big_smile

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

208 Inlägg
8 oktober 2008
skriv ett gatnamn som finns istället smile

If you can't convince them, confuse them!

3 059 Inlägg
8 oktober 2008
Antar att det är Gjörloffsgatan du menar ??

Jag har bott där för många herrans år sedan.. Första huset på vänster sida när man svänger in på gjörloffsgatan från regeringsgatan. I samma hus som svartenbrant prylade sin käring o åkte dit för de..
Minna jag rätt så var det nummer 81.
I dagens läge vet jag inte hur just den gatan är.. Det ligger inte så mycket hyreshus på den.. ett par i slutet och början på den..
Då var det iallafall hur bra som helst.. fast det var ju hela stan så då kvitta det var man bodde.

Ska du ha lägenhet där eller hus?

Hatan i sig är väl rätt lugn med tanke på husen.. Lägenhet vet ja inte om jag skulle tatt där idag.. Hyreshusen är inte dom nyaste om man säger så..
Vet iallfall att ganska många av gatorna runtomkring inte är så jädra roligare o fräscha att bo på längre.

Vilket husnummer är intressant? Så ska jag åka dit o ta ett foto o lägga upp här till dig smile

Jag bodde i detta huset, porten man ser till höger på det röda tegelhuset.
http://www.svenskahus.se/beskrivning.as … MFastighet
Senast redigerat av Smajly (8 oktober 2008)

25 Inlägg
9 oktober 2008
Skulle väl inte rekommendera någon att flytta dit, är ingen höjdargata! Har precis själv flyttat därifrån
och det är ett beslut jag inte ångrar:)

3 059 Inlägg
9 oktober 2008
Misstänkte det också.. gatorna runt om och vid skolan o bibblan är inte så "bra" dom heller.
Ska vara glad om man får ha saker ifred där och kunna gå ut fast det mörknat utan att bli av med plånbok och mobil.
Idag rånade en liten snorunge Nordea också.. flydde på moppe.. Han var så liten att vittnen sa att det såg ut som om han hade en jättestor hjälm på sig smile Hurra för stan..

741 Inlägg
9 oktober 2008
Har dessa "historier" något att göra med kanske att det röstas på Sverigedemokraterna ganska friskt i Landskrona? big_smile
Senast redigerat av Joo (9 oktober 2008)

Sök