Blev helnöjd, tycker höjden är lagom och fjädringen är mycket hårdare. Nu vill jag bara slänga på ett par skysta fälgar som kan fylla ut hjulhustet lite. Jag passade på att ta bort orginal antenn och sätta en liten plupp där så åkte jag till Mediamarkt och köpte en finare
Bild på pluppen Ni kan se baslådan jag komemr att använda där i bilden, en 12 tums alpine.
Sedan nya antennen
Det var allt för idag!! Beställde hem lite saker igår, mätare filter och film så hoppas på att dom är här på torsdag.
Tack alla! Jo blev riktigt nöjd med sänkningen och ja det blir nog mer motor i vinter, nästa grej som ska köpas är bränslepump sen får vi se hur det blir Har fått hem ett paket idag som jag hade tänkt visa för er men den updaten kommer ikväll så kika in då
Fick en trevlig present idag av snygga vivotjejen Ett paket från posten som det stog creatix på sedan när man kom hem fick man ett paket från VV också
Paketet:
Och i paketet fanns, ett AEM Dryflow och Laddtryck, oljetemp och oljetryck mätare
Tänkte först beställa det större dryflow filtret på creatix men insåg efter att jag mätt lite att det skulle bli riktigt tajt så jag frågade Per om han kunde beställa em en modell mindre och visst kunde han det:D Så direkt när han fått hem dom till svreige var det bara att beställa så kanske är man den första som får på det på sin bil? Aja här kommer en bild på det.
Och nya regskylten
Mätarna och regskylten kommer nog på bilen i helgen och Luftfiltret på onsdagen. Kommenter!!!!
Liten update då ra som jag lovade Gjorde klart adapterplattan idag för mätarna och blev kanonnöjd!!!
Från förarstolen
Och från baksätet:
Har inte kopplat in något ännu men jag ska förasöka fixa matning till alla mätare men kommer ng bara kunna koppla in Laddtrycksmätaren då jag saknar en sandwitch platta för Oljetryck och temp...