Sarge skrev:
Jag gillar faktiskt stuket på de bilarna, vet inte vad det var med den röda, men jag blev nästan lite kär i den
Och jag är inget 740-fan
Snygga bilder också
Den röda är jag riktigt kär i å kan jag lova, tackar för dem orden!
Mr_EmCom skrev:
Men för bövelen båda bilarna var jättestilrena och snygga, men det ser ju ärligt talat inte klokt ut att ha dom sådär höga...
Lixom palla repstege varje gång man ska ut och in i dom. SÅ dyra är inte en säkningsats, är värt det 100 gånger om.
MVH David FD 740 pilot
Tackar för kommentaren. Repstege? Sätter oss som vanligt;) Skönt å inte behöva ramla så långt ner, men men ska ju ändå sänka min i vinter så...
tsdi skrev:
Första bilden var riktigt snygg ! bra putts, men MDS dekalen är så 740 raggare. att så många volvo ägare faller så pladask för lite marknadförning ?
Mds dekalen sitter där för att jag ville ha en brytning mot det svarta, men bilen kommer att göras iordning i vinter så då försvinner den...
Jolle87 skrev:
Fina bilder och fina bilar men som många andra säger en sänkning skulle göra sig bra på båda bilarna:)
En sänkning kommer på min iaf i vinter men vet inte hur vi gör med gummans... Lite roligt å ha en osänkt å...
Säger han som kör Volkswagen....
Senast redigerat av -Lego- (14 oktober 2008)
Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391