15 oktober 2008
Trådstartare
Inhandlade en Audi 80 2,3 cab -92 för ett par månader sen för en billig peng eftersom cab säsongen är över.
Tanken med det var bara att ha en billig sommarbil och bara köpa fälgar och lacka ner den så den blev lite snyggare.
Det började spåra ur ganska snabbt då det inhandlades DVD och skärmar och kom även över ett komplett rieger kjolpaket för en väldigt billig slant för nån vecka sen.
Vad jag söker nu är en Rieger vinge, den där höga varianten som man skulle kunna likna med impreza (modell minns jag inte) vingen. Är det något som har en sån liggandes så skrik gärna till, är det inte till en audi 80 så den passar direkt så får man ta fram sågen och spackel burken så det är inget problem.
- Svarta baklysen
- Svarta framlysen
- Svarta dimljus samt blinkers
- Svarta sidormarkörer
Fälgar ska inhandlas med, 18" blir det nog då jag hört att det kan skrapa i ganska mycket med 19" då man sänker dom ganska rejält, planera är väl att det ska monteras ställbara dämpare på den.
Fälgarna ska lackas med svarta ekrar och röd fälgbana.
Temat kommer alltså bli helt enkelt svart/rött
Sen kommer det dvd skärmar i nackstöden med.
Har ni några tips eller något jag ska ändra på så kom gärna med det, prylar inhandlas så fort det blir en slant över så den ska väl förhoppningsvis stå klar då sommaren börjar igen.
Mvh
Marcus