2882
Sök

PaintWorX

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
10 april 2009
#4841
barrre skrev:
baca skrev:
Edge skrev:
Gött! big_smile
Vi andra som inte redan åkt ansluter nån gång imorron, lämnar Götet vi 7 tiden på morgonen! wink
Med våran husbil HAHA Eller jag nu e ju Pontus å Öberg med så det är väl en ölbil nu big_smile
hahahah, ja risken är överhängande. Vi har provsmakat ölen redan nu! wink
Haha, varförär jag inte ett dugg förvånad tongue

Syklonen såg verkligen glänsande fin ut måste jag säga! big_smile

//Edge

744 Inlägg
10 april 2009
#4842
kul att se dig i tråden igen smen och att du lever

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

Kanon..
1 473 Inlägg
10 april 2009
#4843
Ja snart bär de iväg för o kika lite då trots allt, ska bli trevligt...ses där...


143 Inlägg
10 april 2009
#4844
AARGGHHHHHHHHHH!!!
Jag vill också vara där nu!!

Det ilar i magen av spänning!!

Jag får snällt hålla mig tills på söndag !

Smen din lilla kotte, skönt att du är på benen, blicka inte bakåt nu titta framåt det är där framtiden är.

Ingen bil
Ingen körkort
Men jävligt entusiastisk......

Livet upplevs bäst på vägen
213 Inlägg
10 april 2009
#4845
Skönt o höra alla bilar kom fram och att smen e på bättringsväg.. VÄLKOMEN tillbaka smen

Lev ditt liv i full fart, för du vet aldrig när det tar slut.

Photographer
102 Inlägg
10 april 2009
#4846
woho SMEN big_smile Välkommen tillbaka.

Tyvärr missar man Elmia i år, brist på körkort och tåg som kostar nästan 1000:- t/r gör tyvärr att jag får stanna hemma.

Fritidsforskare
344 Inlägg
10 april 2009
#4847
Åker om bara några minuter big_smile.

Mvh//Robin.

Dom kallar mig Danino

Legitimerad Fåntratt
447 Inlägg
10 april 2009
#4848
smen skrev:
Sqweebz skrev:
SMEEEN!!! Vart fan har du hållt hus gosse?!?!!? Me/we miss you soo much! big_smile
Jag kan inte gå igenom allt jag varit med om..de blir många sidor..men jag mår ok idag...
Nä, inte riktigt det jag vill heller. Shit. Jag minns den dagen som om det vore igår jag satt och glodde på "Garaget TV" och såg dig smen hålla på larva dig framför kameran.. haha (jag är trött och fick kliva upp med båda barnen)

Kul som fan att se dig igen och kul som fan att höra att du mår bra/ok..

Ska du upp till Elmia nånting eller?

Ont om hästkrafter är det gott om.

Team RmR
393 Inlägg
10 april 2009
#4849
nu 245 sidor senare så är bilarna på plats i jönköping smile riktigt grymt arbete ni har lagt ner på bilarna paul co, ta hem många priser på elmia nu , för min del bär det av på lördag till jönköping. mvh/jocke


Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
10 april 2009
#4850
Grymt snygga minisarna var:)


73 Inlägg
10 april 2009
#4851
Sqweebz skrev:
smen skrev:
Sqweebz skrev:
SMEEEN!!! Vart fan har du hållt hus gosse?!?!!? Me/we miss you soo much! big_smile
Jag kan inte gå igenom allt jag varit med om..de blir många sidor..men jag mår ok idag...
Nä, inte riktigt det jag vill heller. Shit. Jag minns den dagen som om det vore igår jag satt och glodde på "Garaget TV" och såg dig smen hålla på larva dig framför kameran.. haha (jag är trött och fick kliva upp med båda barnen)

Kul som fan att se dig igen och kul som fan att höra att du mår bra/ok..

Ska du upp till Elmia nånting eller?
Ja jag kommer imorgon!

denna dagen ett liv

41 Inlägg
10 april 2009
#4852
Bilarna var ju riktigt fina allihopa big_smile


7 120 Inlägg
10 april 2009
#4853
Imponerad av Ericks Skyline! Vilken finish! smile Men trummorna på andra sidan var ju ivägen för att få något bra kort.. >.<

Svetsrobotprogrammerare
364 Inlägg
10 april 2009
#4854
Högis skrev:
Bilarna var ju riktigt fina allihopa big_smile
kan inte annat än hålla med, riktigt snygga smile

58 Inlägg
10 april 2009
#4855
Bilarna var hur grymma som helst! vilket jobb alltså, de enda va väl att paul såg lite sur ut och att grillen på general lee minin hängde med buntband lite diskret wink

3 354 Inlägg
10 april 2009
#4856
NU får ni hålla lite tyst... har inte sett bilarna än. ska till elmia imorn:D

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

86 Inlägg
10 april 2009
#4857
Seth skrev:
NU får ni hålla lite tyst... har inte sett bilarna än. ska till elmia imorn:D
Du får väl ge fan i att läsa... inte så svårt....

116 Inlägg
10 april 2009
#4858
Har läst både artiklen i GP och Bilsport.Har även sett en massa bilder på alla 8 ball bilarna idag från Elmia.

ENORMT vackert och bra jobbat!

229 Inlägg
10 april 2009
#4859
Blir nog grymt för alla er som kan åka till Elmia. Lite för långt häruppifrån... ta bra bilder åt oss krakar som inte kan se dessa bestar live!!


23 Inlägg
10 april 2009
#4860
Va där idag o måste säga att alla bilarna såg finfina ut. Va d inte så att man fick gå o kolla lite närmare genom "entren" med snaran hängandes, jag o polaren gick in men inga andra så jag vet inte. Tycker du såg lite, ursäkta uttrycket, sliten ut paul, men kanske beror på diverse sjukdom o alldeles för mkt arbete den sista tiden.

Det jag gillade mest va vingen o huven på den röda skylinen, den röda flake effekten va riktigt schysst.

grattis till en riktigt lyckad del av mässan. Helt klart d som va mest sevärt



Sök