Hej. Någon som kopplat in baslåda till orginal stereon på nya caddy. Finns det något kablage att köpa? Har ju lite grejor som ligger och skräpar,och en firmabil som behöver mer bas..
Hade lite funderingar om att det borde vara någon annan vw/ audi modell som har samma utgångar som man kan få ut lågnivå till steget.. känns ju lite sådär att ta singnal från högtalarutgångarna.. Nån måste ju ha lagt i en baslåda i caddyn!!!! Mvh johan
Hade lite funderingar om att det borde vara någon annan vw/ audi modell som har samma utgångar som man kan få ut lågnivå till steget.. känns ju lite sådär att ta singnal från högtalarutgångarna.. Nån måste ju ha lagt i en baslåda i caddyn!!!! Mvh johan
fiinns nog inget annat val om du inte vill byta HU..
Lånar tråden lite. Har någon lyckats få en högnivå omvandlare att fungera i caddy? Har problem med att jag inte får ngn signal ut i lågnivå kablarna. Tror problemet är att jag bara har 4 högtalar kablar. Och jag 5 volt på alla 4 om jag mäter mot jord. Eftersom jag har 4 högtalare orginal i bilen så borde det väl vara 8 kablar? Eller sitter det en förstärkare ngn stans? Det gäller en vw caddy 08.