Jag är inte så frälst i Jänkebilar, inte heller Volvo. Men jag är modell, men inte blond. Fast jag kör japsare, dock en ful ovanlig gammal Subaru RX.. Hade jag haft en chans att åka i din Gallardo?
Jag är inte så frälst i Jänkebilar, inte heller Volvo. Men jag är modell, men inte blond. Fast jag kör japsare, dock en ful ovanlig gammal Subaru RX.. Hade jag haft en chans att åka i din Gallardo?
Haha, jo du skulle nog kunna få en fribiljett!
Dels eftersom jag föredrar brunetter framför blondiner (generellt sett, men det finns förstås undantag). Och dels eftersom norrlänningar alltid brukar vara väldigt trevliga...
FEEDME : de e finns ju gott om brudar i stockholm , hoppas att du hittar nån tjej , läste att du har kört C6 på Gotland Ring , jag har med kört på Gotland Ring men jag körde Subaru Impreza WRX STI , vilken skön bana å köra på , lungt att man ska köra där nästa år igen he he ...........
Men Stockholmsbrudar är ju så bitchiga...
Gotland Ring är Sveriges roligaste och finaste racingbana. Där borde alla göra ett besök...
Haha, jo du skulle nog kunna få en fribiljett!
Dels eftersom jag föredrar brunetter framför blondiner (generellt sett, men det finns förstås undantag). Och dels eftersom norrlänningar alltid brukar vara väldigt trevliga...
Okey! Va bra! Fast jag är ju dock inte norrlänning längre? Fast iofs, en gång norrlänning, alltid norrlänning! Och jag har bara varit blondin engång, men det var ingen höjdare mår jag säga! Brunetter har roligare!
Men ja vill ju bara fortsätta argumentera, men klev över på en allvearligare nivå bara ..
MEN
jämför inte mig med en Slitz-brud tack, de finns olika typer av "modeller".. anser inte dessa som några av dom efter dom de inte kräver något av tjejerna utan fin kropp i princip.. nu pratar ja om fashion-modell, modevisningar osv, inget naket eller underkläder... tooootaaalt olika branscer och människor..
Jag har aldrig plåtat naken eller liknande.
så hävdrar fortfarande att du inte vet mkt om modeller för ja anser fortfarande att du inte träffat några förtår att du kalla mig bimbo och snobb om du trode att det var den typen av modell jag var, för ja har oxå fördommar mot dom, sådeså
En sådan där Cobra-Mustang var det ju som jag körde ifrån på Moholms flygfält i oktober. Och då var det inte ens fråga om att svänga. Det var bara körning rakt fram med rullande start från 50 till 300. Och den Cobran var ändå trimmad...
Och jag har kört en del med orginal Mustang GT och den måste jag säga var i samma klass som Vipern när det gäller väghållning och känsla. D.v.s. totalt värdelös. Men, som sagt, det var när den är orginal. Det är möjligt att om man är duktig på att modifiera så går det att få en sådan att gå bra också. Ni är välkomna att ta med den till någon av våra banträffar, så får vi se vad den går för...
FEEDME : de e finns ju gott om brudar i stockholm , hoppas att du hittar nån tjej , läste att du har kört C6 på Gotland Ring , jag har med kört på Gotland Ring men jag körde Subaru Impreza WRX STI , vilken skön bana å köra på , lungt att man ska köra där nästa år igen he he ...........
Men Stockholmsbrudar är ju så bitchiga...
förstår inte va du pratar om hahah
"Många vet hur en banan ser ut, men få vet hur den ska användas"
Flickor kör turbo. Kvinnor kör V8.
hahaa ne sthlms töser e inte bitchiga ^^ vart tillsammans med en del skulle säga dem är "top notch"
Antagligen så blir väl kvalitén bättre, ju längre från Stureplan man kommer...
Men jag vill ju ha någon som pratar lite charmig norrländska! Ja, eller allt annat än stockholmska i alla fall. Eller skånska, det går också bort!
haha jasså du ^^ ta det som d kommer ist, man kan inte begära allt o jag kan säga Grynet_ ÄR trevlig hhaha men va fan inte dissa skåningar sådär... vi är bäst haha
haha jasså du ^^ ta det som d kommer ist, man kan inte begära allt o jag kan säga Grynet_ ÄR trevlig hhaha men va fan inte dissa skåningar sådär... vi är bäst haha
Haha, jasså du. Men observera att jag inte sa att skåningar är otrevliga. Tvärt om, ofta. Men det är bara ett sådant jobbigt läte som de har!
Kanske att JockeRX7 hade rätt i sin analys för några sidor sedan. Jag har alldeles för hårda krav...
Och Raggarmuffin (Grynet) är ju redan upptagen, hur trevlig hon nu än är...