Xoff skrev:
hmm, skall jag vara den ända som säger v70 97-98, dom har iaf högre trimsteg hos atech...
vågar man lita på elektroniskt gasspjäll på 99-00? har hört mycket hämska storys om elektroniska gasspjäll...
å den adaptiva lådan ska ju tydligen vara as-boring att köra? jag trivs iaf bäst på min i ECO läget å tycker inte alls om sport, så hur hade jag då reagerat ifall den la i sport automatiskt utan att jag kunde göra något åt det?
Håller med dig angående bilval. har man ca 100.000 att lägga på en bil kan man köpa den absolut finaste v70 97-98 om man vill ha den nyare å en bensinare så bör man köpa mellan 03-04 det e enligt mig dom bättre av dessa modellerna. Nytt spjällhus (som jag aldrig har haft några problem med eller hört någon annan som har) å innan elektroniken blev riktiga dinky toys grejjer problemet e väll bara att om man skall ha en sådan får man kanske nöja sig med en som har gått en del å kanske inte e så väldigt fin för dom pengarna. Samt att CAN systemen kan vara extremt jobbiga att felsöka i (står just nu med 3 bilar på jobbet som har seriösa CAN kommunikationproblem som uppkommer ibland)
Tillägsuplysning ang den adaptiva lådan
Den adaptiva lådan adapterar inte eftre körstil den adapterer endast för slitage å ändrad oljekvalite. Det e bara den nya lådan TF-80 06- som gör det å den e verkligen inte å föredra... Massa haverier...
Senast redigerat av JaggaChafen (24 oktober 2008)
The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash