3744
Sök

ställbara dämpare till calibra

76 Inlägg
2 november 2008
Trådstartare
som rubriken lyder. ja undrar om någon vet var man kan få tag på ställbara dämpare till en opel calibra 2.0 8v, vettigt pris är ju ett plus wink

mvh

654 Inlägg
6 november 2008
Vettigt pris innebär vad?
När du säger ställbara dämpare,pratar vi Coilovers då eller typ Gula Koni?

1 291 Inlägg
7 november 2008
vad ska dom användas till?
ställbara i höjd? bounce? rebounce?

C20LET
1 041 Inlägg
7 november 2008
ställbara blir nog bra med Coilovers men de kostar oxå lite.
tror att han menar justera höjden på bilen smile

Vi tycker olika vet jag, that's it

76 Inlägg
7 november 2008
Trådstartare
yes, justera höjden på bilen, vill gärna kunna höjja den lite när man kör i stan med massa farthinder o så.

C20LET
1 041 Inlägg
7 november 2008
att höja o sänka på det viset lär kosta över 30k o då ska du ha luftfjädring o de är inte så bekväma att köra mig va jag har hört, men som sagt Coilovers är justerbara i höjd men det är inte så lätt att höja o sänka som man tror det blir ingen knapp du trycker på utan att man måste ut o skruva runt stöd dämparna varja gång du ska höja eller sänka!

76 Inlägg
7 november 2008
Trådstartare
behövs ingen knapp hehe ;P vill bara kunna köra normalt o sen sänka på tex utsällningar.

654 Inlägg
8 november 2008
DÅ du inte verkar ha intresse eller behov av Coilovers och dess avancerade sammansättning och nyttjande till bankörning.
Så tycker jag du ska köpa Sleeves.Inget märkvärdigt,inte särskillt bra för dämparna.Men billigt och funktionerligt för att höja och sänka bilen tex till utställning eller dylikt.

C20LET
1 041 Inlägg
8 november 2008
Blida skrev:
Så tycker jag du ska köpa Sleeves.

vad menar du med Sleeves det e väl inte såna gummi kuddar eller va de kalls som fins på biltema?

76 Inlägg
8 november 2008
Trådstartare
frågar samma som Rawad, vad menar du med sleeves? mvh

Sök