3105
Sök

Blev det bra eller anus med texten?

272 Inlägg
27 februari 2006
Trådstartare
Lägger väl det här i stling delen då jag har stylat min intercooler, haha big_smile

Ville skilja mig från mängden lite och eftersom jag kommer ha en tråkig front så tänkte jag piffa upp den lite med en "Supra" text. Så vad tycker ni, blev det bra eller dåligt?

http://www.garaget.org/?car=10855&image=149747

Projekt 900hk 2JZ-GTE
www.jleracing.se - Tuningdelar till ett bra pris

227 Inlägg
28 februari 2006
Blir skit snyggt de där..!

Dum spiro, spero...

Bilförsäljare
51 Inlägg
28 februari 2006
jepps! supra nice,, hehe

Daniel Birgersson, S2000
Tidigare Bilar
Audi A3 1,8 T (S - line) , 9-3 Aero

BMW Power
2 362 Inlägg
28 februari 2006
vart SKIT bra på ren svenska big_smile

Mvh Kevin

BMW, bogsering med wire :/

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
28 februari 2006
jo för fan. klockrent!

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

272 Inlägg
28 februari 2006
Trådstartare
Tackar för kommentarerna grabbar smile

Projekt 900hk 2JZ-GTE

Wrench
82 Inlägg
28 februari 2006
Najs som fan smile

28 Inlägg
28 februari 2006
Mycke snyggt!!!

draminbil.nu
1 382 Inlägg
Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
28 februari 2006
Skrivet med sprayburk eller?
Blev läckert i helhet, men om man är pedant så skulle man ha kunnat klippa till en maskeringsmall och sprayat... Men so what. Jag är teoretisk pedant, men inte i praktiken.. hehe.  =I:>)

BMW Power
2 362 Inlägg
28 februari 2006
GT90 skrev:
Blev läckert i helhet, men om man är pedant så skulle man ha kunnat klippa till en maskeringsmall och sprayat... Men so what. Jag är teoretisk pedant, men inte i praktiken.. hehe.  =I:>)

Tror inte direkt att han gjorde det där på frihand big_smile med tanke på att Supra märket ser ut sådär tongue   så han borde nog ha använt någon mall eller nåt? smile eller hur ligger det till Boostlogic?

Mvh Kevin

BMW, bogsering med wire :/

272 Inlägg
28 februari 2006
Trådstartare
GT90 skrev:

Det är precis vad jag använt, en maskeringsmall alltså.. Men ett A4 papper väger inte så mycket så det blev att det kom in färg på 2 ställen, i bärjan av S'et och mellan R'et och A'et. Sen så ska man tänka på att kylflänsarna gör att det inte ser så skarpt ut på vissa ställen.

Och joo, jag är väldigt pedant.. Höll på i 2 dagar och göra en mall sen så har jag sprayat om det här 4 gånger, sen tog det slut på färg så det fick duga.

//Ante smile

Projekt 900hk 2JZ-GTE

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
28 februari 2006
Hää, ok. Får be om ursäkt att jag inte trodde användning av mall. Är lite av öreoptimist...  =I:>)

1 639 Inlägg
28 februari 2006
Helt klart nice !

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

324 Inlägg
1 432 Inlägg
28 februari 2006
Då hela IC'n syns så tycker jag att det ser lite tomt ut.. jag tycker du ska överväga att lägga t.ex. en toyotalogga "bakom" texten. Eller kanske skriva något ovanför... men hade det bara varit halva höjden på IC'n hade det varit skitsnyggt smile även om det ser bra ut nu oxå men i mina ögon lite tomt då jag har sett bilen IRL och vet vilket fruktat stort hål det är i fronten wink
(såg den då den rullade i Övik)
Senast redigerat av SpeedOfLight (28 februari 2006)

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
28 februari 2006
nä tycker det blev lagom och mycket snyggt! sabba det inte nu med att lägga dit för mycket!

man lever bara en gång så lev väl!

LIMHAMN RACE CHICKS
84 Inlägg
28 februari 2006
Helt klart snyggt!

My Sweetest Poison

272 Inlägg
28 februari 2006
Trådstartare
SpeedOfLight skrev:
Då hela IC'n syns så tycker jag att det ser lite tomt ut.. jag tycker du ska överväga att lägga t.ex. en toyotalogga "bakom" texten. Eller kanske skriva något ovanför... men hade det bara varit halva höjden på IC'n hade det varit skitsnyggt smile även om det ser bra ut nu oxå men i mina ögon lite tomt då jag har sett bilen IRL och vet vilket fruktat stort hål det är i fronten wink
(såg den då den rullade i Övik)

Kommer inte se så tomt ut, nu kanske det inte ens kommer synas.. Hade tur att få byta åt mig en orignal front till Supran igår smile Men den ska väl kanske kapas upp lite så det blir mer luft som träffar ic'n.

Projekt 900hk 2JZ-GTE

Sök