gladiatorn skrev:
torpis skrev:
Riktigt kul att den fortsätter och blir snabbare
Ja med "pauls black powder" i slipgrunden, va de nu betyder, så låter det ju snabbare
Men annars blir koncentrationen på följande önskelista:
- Ner med värmen på insugsluften, byte från vattenkylning till intercooler
- Ny tank, 30-40liters säkerhetstank som integreras i bagaget
- Helt platt under i kolfiber/kevlar
- Deffusor bak som byggs för att integreras med orginalutseendet på CSL:ens s.k. deffusor
- Sidepipes, höger sida, precis som på GTRen, BMWs framgångsrika E46 GTR. Dämparna placeras där orginaltanken idag ligger.
- Ny inredning i alcantara och mocka med sjysta synliga sömmar.
- Fälgar i kolfiber om de lyckats lösa vissa säkerhetstester som inte var lösta sist då vi skulle ha dem på (från Dymag)
- Kolfiberratt