jag pyntade 2000:- för lackering av EN framskärm (dvs plåten runt hjulhuset) Sen så tror jag att dom tar typ 30 000:- för en hellackering, så går ju att räkna lite löst där
jag pyntade 2000:- för lackering av EN framskärm (dvs plåten runt hjulhuset) Sen så tror jag att dom tar typ 30 000:- för en hellackering, så går ju att räkna lite löst där
Om du ska ha det via en firma alltså..
en framskärm 2000 det var dyrt. lacka om min huv på audin för 500:- inkl underarbete och färg
Om du ska ha det via en firma alltså..
en framskärm 2000 det var dyrt. lacka om min huv på audin för 500:- inkl underarbete och färg
hahah tog du resten i natura eller bara allt material går på runt 500:- med slippapper spackel grundfärg färg och klarlack Jag tror mer på 2000 - 3000:-
Det tar ett par timmar att bara slipa ner huven från stenskott och så.. och sen ett par timmar med spackel och slipning där efter.. så du hamnar säkert på 1500 för huven och 1500-2000 för fronten.. ungefär va det brukar kosta...sen beror det på om du gör det på mörken eller inte.. stor skillnad