Hejsan. Jag är på jakt efter en skön maskot att ha hängandes i backspegeln. Är det någon som vet en bra affär eller en online-store som säljer sådana accessoarer Jag vill inte ha de klassiska tärningarna utan hellre nått lite mer eget.
Jag har sökt i forumet men inte hittat det jag söker.
Här är ett exempel på vad jag skulle vilja ha:
Väldigt tacksam för svar.
EDIT: hittade en på tradera. Dock gillade jag den inte. Men så (om ni nu lyckats missförstå) är med på vad jag menar.
Löjligt. Man är bara missnöjd med bilen om man måste hänga upp massa skit...det blir inte roligare och skiten skymmer sikten.
Okej tack för din åsikt
Jag är mer ute efter en liten färd-kompis som man kan prata med när man är ute och åker (I'm a psychoooo) Näe men asså.. det är ju en skön accessoar men.. jag vet inte om jag vill ha ett kramdjur från McDonalds... Vill ha nått lite mer kvalité
Löjligt. Man är bara missnöjd med bilen om man måste hänga upp massa skit...det blir inte roligare och skiten skymmer sikten.
Någon mindre grej skymmer inte sikten, det gör bara bilen mer personlig och mysigare. Sedan är en udda grej i spegeln ett bra sätt att känna igen folk man möter på.