3614
Sök

R8 junior på väg!!!

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
14 november 2008
lägger chryslern som kontantinsatts på den när den kommer ut big_smile

Inspiration comes standard

Allmänt envis
12 512 Inlägg
14 november 2008
Fyfan vad häftig, kommer bli en succe när den kommer ut.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

FreddeK
14 november 2008
men skit i lacken, finns säkert ett urval att tillgå om ni vill ha bilen...annars finns ju paintworx=)

1 772 Inlägg
14 november 2008

Går bilen att ta isär till två delar? Tycker det ser ut som en skarv bakom dörren...tongue

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
14 november 2008
Hur kan folk sitta o säga att R4an är snyggare än R8an när det enda dom sett är en photoshoppad, kortade R8 med fulare färger överallt?

Länken som Tigerofsweden samt bilden som URC kom med verkade ju iaf ha en lite mer korrekt bild. Dock vet jag inte om jag skulle säga att den var snygg iaf. :\

Whine whine!

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
15 november 2008
Den där vingen på R8an såg bara fel ut. Dom borde satsa på en med intregread vinge, typ F40 istället. Skulle se sååå mycket bättre ut.

Whine whine!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
15 november 2008
Urkas skrev:
Den där vingen på R8an såg bara fel ut. Dom borde satsa på en med intregread vinge, typ F40 istället. Skulle se sååå mycket bättre ut.

Jag tror inte dendär bilen är gjord för att endast vara en snygg bil.

Denna är ju en banracer, vingen är nog där av en anledning, dvs att ge bätter downforce.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

124 Inlägg
15 november 2008

Facepalm - Because expressing how dumb that was in words just doesn't work

474 Inlägg
15 november 2008
Den verkar lovande smile Men man kan ju undra vad audiförsäljarna säger om man ber om dragkrok till den?

Volvo S60 2.5T AWD

25 Inlägg
15 november 2008
Ser ut fint tycker jag smile Hel del bättre stil än äggformad TT (som har nu äntligen förbättrad lite genom tiden)

277 Inlägg
15 november 2008
Äntligen en nya Audifemma big_smile ,Gud vad jag har saknat de motorerna.

Why drive M-Power when you can drive Ecopower!

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
15 november 2008
Tycker det är lite skoj att dom använder samma namn som gamla Renaulter. lol Renault R8.
Och R4(Laban) Hahaha...
Men varför inte sätta en överladdad femma i R8'an? Vore ju inte så illa egentligen.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Got VTEC?
1 593 Inlägg
16 november 2008
URC skrev:
Kommer säkert att finnas i mer än i den äkligt bruna färgen, så här kan den visst se ut.

http://news-images.caradisiac.com/IMG/j … grande.jpg

Hmm, den är fortfarande inte snygg enligt mig iallafall.

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

Mästare
2 947 Inlägg
16 november 2008
Takashi skrev:
URC skrev:
Kommer säkert att finnas i mer än i den äkligt bruna färgen, så här kan den visst se ut.

Jag tror att dem har utgått från Sciroccon och sedan photoshoppat den bilden, se min jämförelese på förra sidan, För ingen av dem här bilderna (förutom R8:an) är väl officiella från Audi?

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

Got VTEC?
1 593 Inlägg
16 november 2008
KimVsWorld skrev:
Takashi skrev:
URC skrev:

Jag tror att dem har utgått från Sciroccon och sedan photoshoppat den bilden, se min jämförelese på förra sidan, För ingen av dem här bilderna (förutom R8:an) är väl officiella från Audi?

Men jag bryr mig inte om vilken färg den än har, den är fortfarande inte snygg, spelar roll vilken färg..

Mästare
2 947 Inlägg
16 november 2008
Takashi skrev:
KimVsWorld skrev:
Takashi skrev:

Men jag bryr mig inte om vilken färg den än har, den är fortfarande inte snygg, spelar roll vilken färg..

Ifall dem har utgått från Sciroccon förstår du väl att det inte är så den kommer att se ut? hmm

354 Inlägg
16 november 2008
Tycker den ser ruggig ut !! smile

Got VTEC?
1 593 Inlägg
21 november 2008
KimVsWorld skrev:
Takashi skrev:
KimVsWorld skrev:

Ifall dem har utgått från Sciroccon förstår du väl att det inte är så den kommer att se ut? hmm

Varför skulle dem ha gjort det?

Mästare
2 947 Inlägg
21 november 2008
Takashi skrev:
KimVsWorld skrev:
Takashi skrev:

Varför skulle dem ha gjort det?

Eftersom att den PhotoShoppade bilden såg ut att vara det, Audi har väl inte släppt några officiella bilder än?

huh?
10 427 Inlägg
21 november 2008
NordstromJ skrev:

Går bilen att ta isär till två delar? Tycker det ser ut som en skarv bakom dörren...tongue

Haha ja nu när du påpekar det tongue Är väl nåt snabbt PS-jobb från Teknikens Värld.
"R4.. ööh.. korta R8:an, skit i skarven ut ut ut!" tongue

Sök