Hur kan folk sitta o säga att R4an är snyggare än R8an när det enda dom sett är en photoshoppad, kortade R8 med fulare färger överallt?
Länken som Tigerofsweden samt bilden som URC kom med verkade ju iaf ha en lite mer korrekt bild. Dock vet jag inte om jag skulle säga att den var snygg iaf. :\
Tycker det är lite skoj att dom använder samma namn som gamla Renaulter. Renault R8. Och R4(Laban) Hahaha... Men varför inte sätta en överladdad femma i R8'an? Vore ju inte så illa egentligen.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Hmm, den är fortfarande inte snygg enligt mig iallafall.
Jag tror att dem har utgått från Sciroccon och sedan photoshoppat den bilden, se min jämförelese på förra sidan, För ingen av dem här bilderna (förutom R8:an) är väl officiella från Audi?
Jag tror att dem har utgått från Sciroccon och sedan photoshoppat den bilden, se min jämförelese på förra sidan, För ingen av dem här bilderna (förutom R8:an) är väl officiella från Audi?
Men jag bryr mig inte om vilken färg den än har, den är fortfarande inte snygg, spelar roll vilken färg..
Men jag bryr mig inte om vilken färg den än har, den är fortfarande inte snygg, spelar roll vilken färg..
Ifall dem har utgått från Sciroccon förstår du väl att det inte är så den kommer att se ut?
Ifall dem har utgått från Sciroccon förstår du väl att det inte är så den kommer att se ut?