2609
Sök

När man byter den gamla fronten till den nya ,,e de bara montera fast stålkastar listen utan modifieringar?

126 Inlägg
15 november 2008
Trådstartare
#1
det e så att jag har funderat på byta den gamla fronten på min volvo 850 mot den nyare som har den låga modellen av strålkastare och strålkastar list, de jag undrar är om ja behöver kapa en bit av skärmkanten då de e en bit som sticker ut på den gamla modellen , eller kommer listen täcka upp det? mvh okan
Senast redigerat av okan77 (15 november 2008)


Bilvårdstönt.
1 109 Inlägg
15 november 2008
#2
okan77 skrev:
undrar om man behöver ändra nått eller e de bara ta bort de gamla o få dit de nya lyktlisterna o lyktorna? mvh okan
Ärligt talat, läs igenom det du har skrivet och ställ dig följande fråga:

"Utelämnade jag nån viktig information?"

Mvh. David.

Bygger rolig bil. :)

126 Inlägg
15 november 2008
Trådstartare
#3
den e ganska tydlig , vill veta om man behöver ändra på nått ,


Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
15 november 2008
#4
folk undrar nog vilken bil det är du pratar om.. nu skulle jag gissa att det är 850in så det ska bara vara at byta listen plugg and play

2slow

dARKiE
5 031 Inlägg
15 november 2008
#5
Sen om det är eftermarknads front eller en annan orginal front är ju bra att veta också.. smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

126 Inlägg
15 november 2008
Trådstartare
#6
menade 850 in, trodde bilden skulle hjälpa att se vilken bil de gällde , så de spelar ingen roll då att skärmen går ut en bit precis där listen ska sitta?


Avstängd
653 Inlägg
15 november 2008
#7
okan77 skrev:
menade 850 in, trodde bilden skulle hjälpa att se vilken bil de gällde , så de spelar ingen roll då att skärmen går ut en bit precis där listen ska sitta?
Kan hålla med dem andra om att det var värdelös beskrivning på vilken bil det gällde.
För övrigt så är det bolt on, bara att sätta dit den breda listen där och lyktorna, huv, skärmar m.m är samma på nyare fronten. Dock får du ju byta stötis fram också om det ska va rätt smile

Jag har rätt i vad jag än säger.

3 059 Inlägg
15 november 2008
#8
Öhh vilken bil gäller topic?
Finns det någon bild på grejorna?


1 324 Inlägg
15 november 2008
#9
Du behöver enbart byta listen under strålkastarna om du vill ha nya fronten. Inte kapa eller liknande.
Senast redigerat av DiZturbed (15 november 2008)



Sök