3192
Sök

Saab 900 2.0t -96 TooS edition *Vinterbils bilder* (UPDATE 09/08)

Hjultomte
1 500 Inlägg
21 februari 2009
Trådstartare
volvo_dude skrev:
TooS skrev:
Saab_Robin skrev:
ser as bra ut

Tackar så mycket big_smile Kul o se folk tittar faktiskt på tråden o skriver smile

lite smått avis de händer ju inte i min tråd så;)

Hörre du du.. du har fler sidor o fler besökare unge man big_smile

Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
21 februari 2009
TooS skrev:
volvo_dude skrev:
TooS skrev:

Tackar så mycket big_smile Kul o se folk tittar faktiskt på tråden o skriver smile

lite smått avis de händer ju inte i min tråd så;)

Hörre du du.. du har fler sidor o fler besökare unge man big_smile

sant men de är ändå ingen som skriver;)

Hjultomte
1 500 Inlägg
24 februari 2009
Trådstartare
Provade fronten på o försökte få ut bilen. MEN d gick inte som planerat. Ut kom ja efter lite om o men men IN gick värre..

Ställde lilla bilen på fronten hmm Turen e att den gick inte isönder. Jäkla stabilt man har byggt ^^

R1 driver!
5 128 Inlägg
24 februari 2009
Har du fått rätt på turbon än? tongue

Hjultomte
1 500 Inlägg
24 februari 2009
Trådstartare
_DamnIt skrev:
Har du fått rätt på turbon än? tongue

Neee har inte lagt energi på det än big_smile Ska kolla lite slangar till helgen eventuellt. Om ja nu inte får för mig o börja spackla o ha mig på fronten ^^

Hjultomte
1 500 Inlägg
24 februari 2009
Trådstartare
Va tror ni om ett par sånna till sommarn?? hihihih big_smile Ja tyckte dom va rätt fräna o tror dom hade kunnat sitta som en fläskläpp på saaben min cool

http://www.bythjul.com/images/products/zito_navarro__hog.jpg

Hjultomte
1 500 Inlägg
5 mars 2009
Trådstartare
Hej Hej.. Ser ingen respons på fälgvalet såååå provar detta istället roll

https://www1.garaget.org/gallery/archive/68257/586116_ti4a2e.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/68257/586118_yh10d1.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/68257/586120_29e82q.jpg
Har kört så här en vecka snart o tja det är rätt roligt när folk tittar och ser det big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/68257/586123_g70n5m.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/68257/586125_javmmx.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/68257/586127_xbuz7q.jpg

Sitter på en bärbar dator så titta på bilderna kan inte skriva allt för mycket på denna ^^
Så kommentera så mycket ni bara kan nu´.. läser allt o tar åt mig.

Adios amigos

584 Inlägg
5 mars 2009
Blir snyggt big_smile Hur många lager glasfiber la du? smile

Saab 4 Life!

R1 driver!
5 128 Inlägg
5 mars 2009
Fälgarna du tittade på va inte alls tokiga! Hade gärna tagit något liknande själv! Och din front, du har en jävla massa arbete framför dig med den wink Men den börjar se bra ut smile

Hjultomte
1 500 Inlägg
5 mars 2009
Trådstartare
Aaaaaaalm skrev:
Blir snyggt big_smile Hur många lager glasfiber la du? smile

Tackar.

Som "Fäste" På den Orginala biten på fronten är det bara 3 lager. På sidorna ligger där 5 och sen fuska ja lite för fick inte in glasfiber mattan ordentligt så i stagen är där bara 3 lager och det smala är där bara 2 men har fyllt det med fogskum för ökad stabilitet big_smile

Hjultomte
1 500 Inlägg
5 mars 2009
Trådstartare
_DamnIt skrev:
Fälgarna du tittade på va inte alls tokiga! Hade gärna tagit något liknande själv! Och din front, du har en jävla massa arbete framför dig med den wink Men den börjar se bra ut smile

Ja tror dom fälgarna kan bli något men ja dom kosta en liten slant ose big_smile

Vet att ja har gett mig in på en massa arbete. Får skryta lite ialf så har ja lackerings utbildning så biten efter plastningen e lite lättare tycker jag ialf smile Det tar tid o slipa ner all plast men ja sålänge man går framåt o inte bakåt så e jag jääävligt nöjd big_smile

Hur går det för dig med din snaab??

R1 driver!
5 128 Inlägg
6 mars 2009
TooS skrev:
_DamnIt skrev:

Ja tror dom fälgarna kan bli något men ja dom kosta en liten slant ose big_smile

Vet att ja har gett mig in på en massa arbete. Får skryta lite ialf så har ja lackerings utbildning så biten efter plastningen e lite lättare tycker jag ialf smile Det tar tid o slipa ner all plast men ja sålänge man går framåt o inte bakåt så e jag jääävligt nöjd big_smile

Är du lackerare? Då vet jag vem jag ringer när jag behöver lacka mitt skit wink

Inget vidare faktiskt, ska in på felsökning på Måndag, så får hålla tummarna smile

Hjultomte
1 500 Inlägg
6 mars 2009
Trådstartare
_DamnIt skrev:
TooS skrev:
_DamnIt skrev:

Inget vidare faktiskt, ska in på felsökning på Måndag, så får hålla tummarna smile

hahah ja "tyvärr" e ja d tongue tja det e lätt o lacka wink förarbete e den svåra biten hihihi.

Hoppas dom kan hitta fel på din kärra. Måste ju ha nån o träcka med snart xD

R1 driver!
5 128 Inlägg
6 mars 2009
TooS skrev:
_DamnIt skrev:
TooS skrev:

hahah ja "tyvärr" e ja d tongue tja det e lätt o lacka wink förarbete e den svåra biten hihihi.

Hoppas dom kan hitta fel på din kärra. Måste ju ha nån o träcka med snart xD

Om du enbart ska träcka runt ska du inte räkna för mycket med mig, för dyrt med soppa vettu wink Men om du ska dra till Lödde eller något på race så är jag lätt på big_smile

5 650 Inlägg
4 663 Inlägg
8 mars 2009
blir ju riktigt bra detta big_smile

11 Inlägg
18 mars 2009
Hur går det för dig? ser juh bra ut. Jag får komma ut o hälsa på ordenligt någon dag. wink
Ha d

Hjultomte
1 500 Inlägg
19 mars 2009
Trådstartare
Pluttten skrev:
Hur går det för dig? ser juh bra ut. Jag får komma ut o hälsa på ordenligt någon dag. wink
Ha d

Tjena Tjena. Har inte hänt allt för mycket på ett tag. ska ta ett ryck i helgen o fixa lite till med den. ´
O ja det får du banne mig ta o göra ^^

5 650 Inlägg

Sök