¨'+Har precis lackat mina vinterfälgar vita! Tänkte lämmna in dom för pulverlack först, men va lite osäker på färgen precis som du. Så det blev en tripp till mekonomen och köpa vit fälgfärg, och istället för 600 spänn fälgen (pulverlack), gjorde jag allt sj för futtiga 300 kr! Det e mitt tipps iaf! Och jag är grymt nöjd!!
Å på tal om rimma så heter ju fälgar rims på engelska, såå.. hmm... ligger något hemligt budskap här som säger att trådskaparen nog ska testa med vita fälgar, iaf photoshoppa dit några
¨'+Har precis lackat mina vinterfälgar vita! Tänkte lämmna in dom för pulverlack först, men va lite osäker på färgen precis som du. Så det blev en tripp till mekonomen och köpa vit fälgfärg, och istället för 600 spänn fälgen (pulverlack), gjorde jag allt sj för futtiga 300 kr! Det e mitt tipps iaf! Och jag är grymt nöjd!!
Oj är det så dyrt att få dom pulverlackade? Jag trodde att jag fick ett lite högt pris då jag skulle få betala 700 till kaffekassan för att få mina 4 fälgar blästrade OCH pulverlackade..
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..
vitt på fälgar, guld på fälgar, svart på fälgar ... det ultimata
guld? 50cent wannabe?
Hört talas om VOLK, ROTA? Skulle nog tippa på att det är vad han menar med guld. Men det kanske inte passar stil(fälg)polisen?
Det var främst det jag syftade på ja .. Första gången i mitt liv tror jag som jag fått frågan om jag är 50cent wannabe hehe,,, jag hade nog sagt chrome isåfall =P ..
Oj är det så dyrt att få dom pulverlackade? Jag trodde att jag fick ett lite högt pris då jag skulle få betala 700 till kaffekassan för att få mina 4 fälgar blästrade OCH pulverlackade..
Det låter grymt billigt! Normalpris för blästring + pulverlack är väl ca 1000-1500kr per fälg.
Vita fälgar är snyggt, men inte på en vit bil. Svarta fälgar med en tunn röd kant runt är snyggt på vita bilar. Men de e ju vad jag tycker, vad tycker du själv?