2724
Sök

vita fälgar?

2 Inlägg
17 november 2008
Trådstartare
#1
hejhej!  har en vit crx och är sugen på vita fälgar.. men är lite osäker tongue  vad tycker ni? smile

8 243 Inlägg
17 november 2008
#2
Vita fälgar är fränt, en behöver inte alltid passa in. Beror lite på hur bilen och fälgarna ser ut.


"Unloaded"
1 557 Inlägg
17 november 2008
#3
Vita fälgar är alltid snyggt i min mening, men vissa andra skulle väl tycka att vitt på vitt inte är någon hit. Jag tycker du ska köra på det! big_smile

"When innovation meets passion!"

7 100 Inlägg
17 november 2008
#4
vita fälgar är snyggt,men inte på en vit bil!
men annars så lacka dom med svart centrum och sen vit kant smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

2 Inlägg
17 november 2008
#5
¨'+Har precis lackat mina vinterfälgar vita! Tänkte lämmna in dom för pulverlack först, men va lite osäker på färgen precis som du. Så det blev en tripp till mekonomen och köpa vit fälgfärg, och istället för 600 spänn fälgen (pulverlack), gjorde jag allt sj för futtiga 300 kr! Det e mitt tipps iaf! Och jag är grymt nöjd!!big_smile


835 Inlägg
17 november 2008
#6
Vita fälgar är sjukt snyggt! Kolla min bil bara smile

Kapten på disco!
1 729 Inlägg
17 november 2008
#7
Nu lär jag väl få stryk av någon men jag rekommenderar faktiskt biltemas vita fälgfärg, kanonkvalitet.

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.

Försöker iaf
12 817 Inlägg
17 november 2008
#8
Mechanimal skrev:
vitt på vitt inte är någon hit
Fan grabben va bra du är på att rimma...

Å på tal om rimma så heter ju fälgar rims på engelska, såå.. hmm... ligger något hemligt budskap här som säger att trådskaparen nog ska testa med vita fälgar, iaf photoshoppa dit några smile

Och sedan göra som han själv tycker tongue

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Avstängd
232 Inlägg
17 november 2008
#9
Vita, svarta och helkromade fälgar går fet bort!!!!

354 Inlägg
17 november 2008
#10
vitt på fälgar, guld på fälgar, svart på fälgar ... det ultimata smile


Avstängd
232 Inlägg
17 november 2008
#11
skalmanen skrev:
vitt på fälgar, guld på fälgar, svart på fälgar ... det ultimata smile
guld? 50cent wannabe?

Fattig student
1 282 Inlägg
17 november 2008
#12
mita skrev:
¨'+Har precis lackat mina vinterfälgar vita! Tänkte lämmna in dom för pulverlack först, men va lite osäker på färgen precis som du. Så det blev en tripp till mekonomen och köpa vit fälgfärg, och istället för 600 spänn fälgen (pulverlack), gjorde jag allt sj för futtiga 300 kr! Det e mitt tipps iaf! Och jag är grymt nöjd!!big_smile
Oj är det så dyrt att få dom pulverlackade? Jag trodde att jag fick ett lite högt pris då jag skulle få betala 700 till kaffekassan för att få mina 4 fälgar blästrade OCH pulverlackade..

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..

Driifter;)
1 630 Inlägg
17 november 2008
#13
700 spänn låter helt ok enligt mig

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)

945 Inlägg
17 november 2008
#14
rawbin skrev:
skalmanen skrev:
vitt på fälgar, guld på fälgar, svart på fälgar ... det ultimata smile
guld? 50cent wannabe?
Hört talas om VOLK, ROTA? Skulle nog tippa på att det är vad han menar med guld.
Men det kanske inte passar stil(fälg)polisen?


354 Inlägg
17 november 2008
#15
Sir_x skrev:
rawbin skrev:
skalmanen skrev:
vitt på fälgar, guld på fälgar, svart på fälgar ... det ultimata smile
guld? 50cent wannabe?
Hört talas om VOLK, ROTA? Skulle nog tippa på att det är vad han menar med guld.
Men det kanske inte passar stil(fälg)polisen?
Det var främst det jag syftade på ja smile .. Första gången i mitt liv tror jag som jag fått frågan om jag är 50cent wannabe smile hehe,,, jag hade nog sagt chrome isåfall =P ..


500 Inlägg
17 november 2008
#16
Tiger1978 skrev:
mita skrev:
¨'+Har precis lackat mina vinterfälgar vita! Tänkte lämmna in dom för pulverlack först, men va lite osäker på färgen precis som du. Så det blev en tripp till mekonomen och köpa vit fälgfärg, och istället för 600 spänn fälgen (pulverlack), gjorde jag allt sj för futtiga 300 kr! Det e mitt tipps iaf! Och jag är grymt nöjd!!big_smile
Oj är det så dyrt att få dom pulverlackade? Jag trodde att jag fick ett lite högt pris då jag skulle få betala 700 till kaffekassan för att få mina 4 fälgar blästrade OCH pulverlackade..
Det låter grymt billigt! Normalpris för blästring + pulverlack är väl ca 1000-1500kr per fälg.


2 Inlägg
17 november 2008
Trådstartare
#17
tack för alla bra svar big_smile     ska sluta fega och satsa på vita.. blir jag inte nöjd är de j bara att lacka om tongue

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
17 november 2008
#18
Nja som någon skrev tidigare är inte vita fälgar på en vit bil speciellt vackert, men det är bara min åsikt.

En polare färgade sina fälgar gula till sin vita Sierra, det blev rätt fränt faktiskt tongue

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

509 Inlägg
17 november 2008
#19
Vita fälgar är snyggt, men inte på en vit bil. Svarta fälgar med en tunn röd kant runt är snyggt på vita bilar. Men de e ju vad jag tycker, vad tycker du själv?

130 Inlägg
18 november 2008
#20
Vitt kan bli sjukt snyggt, även helt fel... Beror till så stor del på hur bilen annars ser ut.


Sök