3918
Sök

Sanningen om Saab och varför de aldrig gått så bra!

Avstängd
13 Inlägg
19 november 2008
Trådstartare
//Redigerat av moderator, andra varningen utdelad. Skärpning med språket.
Senast redigerat av mangaz (19 november 2008)

Häst
1 099 Inlägg
19 november 2008
Fis på tvären eller?

Än är inte den sista idioten född..

Reservdansk
6 271 Inlägg
19 november 2008
Alltså... typ hjälp? tongue

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

"Unloaded"
1 557 Inlägg
19 november 2008
TurbOla skrev:

Kommer du ihåg Carsound2009? Påminner en mycket om those good old days iaf ;D Får väl se vad ödet blir denna gång big_smile

"When innovation meets passion!"

Reservdansk
6 271 Inlägg
19 november 2008
Mechanimal skrev:
TurbOla skrev:

Kommer du ihåg Carsound2009? Påminner en mycket om those good old days iaf ;D Får väl se vad ödet blir denna gång big_smile

http://theducks.org/pictures/do-not-want-dog.jpg

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Försöker iaf
1 998 Inlägg
19 november 2008
Mechanimal skrev:
TurbOla skrev:

Hoppas nästan på att de blir så. Inte mata trollen men så jävla kul ju big_smile

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

8 886 Inlägg
19 november 2008
mangaz skrev:
Varför går de då dåligt för saab? ja tänk själva era as som sitter uppe i styrelsen på saab .. för de första så har de inte hänt något med saab sen i början av 90 talet.. de är som att renovera sin lägenhet med att "endast" måla väggarna när man kan byta allt annat skit.. så har de faktiskt sett ut me saab hela tiden.. växellådor kan dom absolut inte bygga de är rent skräp 1a växeln går inte ens i när bilen rullar och den där jävla nyckeln varför måste man lägga i backen för o ta ut nyckeln? vah har ni hört på dummare säkerhetsåtgärd? att lägga i backen för o få ut nyckeln? kom me de förslaget till en mercedesledning och dom kommer garva ihjäl sej.. skärp er jävla åsner vafan är de för skit ni bygger!!!?

svart jävla plast panel som sett ut samma sak som en gammal saab 9000 från 80 talet.. ratten går inte ens o ställa in möjligtvis upp o ner men inte mot dej.. den är ju fyfan pressat mot rutan, ratten är närmare rutan än mot föraren och det är jävligt konstigt?
stor är den oxå den ska va mkt mindre..svårlästa jävla nummer som är gjorda i minsta format bara för nån "geni" däruppe tror han är proffessor som ser bra.. och wow nu tror saab att den blivit mer sportigare för att man lagt dit crom på ratten nää va gulligt..
motorn ser oxå likadan ut jävligt ful ser verkligen värre ut än riskokare utseendemässigt och varför ska saabjäveln dra så jävla mycket i bensinförbrukning? konkurrenter ligger på 0,7l/mil- 08l/mil hahaha gissa fan va saab ligger på? 1,0l/mil  - 1,5l/mil.. så följ min lista saab snälla ja hatar era bilar de därför de går åt helvette ..

http://www.thesaabsite.com/shop/catimag … l-face.jpg

Och varför gör man lexuslampor "biltema" baklampor de måste nog fan va de fulaste jag någonsin sett! för fint är de inte de kan ja lova er.. vilken jävla idiot köper saab fattar ja inte.. de måste va en sån där person som bara enbart riktar sej från att ta sej från punkt a till b som verkligen inte alls bryr sej och skäms över om att köra en helt mobbad bil som ingen gillar.. för de är just vad saab bygger... saab " fulaste bilen över 300 000:- (de borde stå så på deras logga) allvarligt talat jag gillar snygga bilar som känns bra när man sitter i bilen de ska kännas nytt de gör de verkligen inte på nya saabar hade jag fan vart designer för saab hade ja gjort jobbet 10 miljarder ggr mkt bättre än åsnerna som ritar bilarna.. kolla nya s80n inredningen inne håller fan toppklass.. de gör verkligen inte saab och ja tycker verkligen felet är designerna ska avgå omedelbart!! dom kan inte rita bilar så är de bara!

förhelvette!!! hur svårt ska de behöva va att göra en bil snygg?

http://www.ray.se/Bildarkiv/063DHER_Avg … Duplex.jpg

herregud kolla på bilden vilken jävla åsna är de som ritat den bilen? måste ju fan va en gammal gubbe på 80 bast som ville leka cool? vita lampor måste fan driva me mej?

350 000:- för en ny saab .. driver dom me mej? varför i helvette ska ja lägga så mycket pengar i en bil som är en ren 95 årsmodell i princip? ingenting är ändrat inte ens dörrhantagen..

såhär bygger man bilar.. inte i framtiden och ingen jävla conceptbil utan de måste ske idag ... jobba snabbare saab för ni suger!

http://www.motormaniac.se/wp-content/up … per-17.jpg

Är du medveten om att det är fritt var och en att köpa ett annat märke?

Fotograf på tierpidag.se

"Unloaded"
1 557 Inlägg
19 november 2008
TurbOla skrev:
Mechanimal skrev:
TurbOla skrev:

http://theducks.org/pictures/do-not-want-dog.jpg

Hahaha ;D Nej godnatt med er, hoppas trådskaparen fick ut något vettigt av denna tråd. Och att det går bra med dennes Honda S2000 samt Bmw 5-serie.

"When innovation meets passion!"

12 086 Inlägg
19 november 2008
Den andra ikväll, lixom vad är de med vissa?
Man kan tro att de tävlar i att bli hatade och få varningar..

Man borde ha ett ingångtest för att få skriva i forumet, typ ett IQ test.
Senast redigerat av JapMax (19 november 2008)

Häst
1 099 Inlägg
19 november 2008
JapMax skrev:

Någonting sådant borde införas ja. smile

Körv
3 535 Inlägg
19 november 2008
Min saabvilde kompis (Ja man kan faktiskt ha sådana) sitter här och skrattar. TS har verkligen lyckats få med varenda liten fördom emot Saab. Hahaha..

Truckdriving Man

Försöker iaf
1 998 Inlägg
19 november 2008
DoT skrev:
JapMax skrev:

Men då kommer ju forumet bli lite tråkigare. Fast man slipper nog många volvoraggare iaf roll
Ingen ska ta åt sig. Har bara tråkigt.

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
19 november 2008
Är du 10år och har åkt med farsans 740 med neon och teddypäls i hela bilen för första gången idag, eller vad är det frågan om? Seriöst, Ratten går väll visst att justera i längsled (min 9000är inte utrustad med justerbar ratt öht så jag är osäker).

Förbrukningen, var har du fått dom siffrorna ifrån, min 9000 dricker inte mycket mer än 0,7 om man kör med huvudet istället för k*ken. En fullpackad 9-5sc 2.0T 150hp dricker inte mer än 0,8 landsväg så dina siffror måste vara tagna från en Ford Bronco eller nått tongue

Varför du måste lägga i backen: Jo, samtliga Saabar med tändningslåset mellan stolarna (dvs alla utom 9000 vad jag vet) saknar rattlås och har därför VÄXELLÅS. Så ska du sno en Saab med tändningslåset mellan stolarna så blir det till att backa wink

Tycka vad man vill om designen, men jag och många därtill tycker att Saabs bilar står sig riktigt högt vad gäller det estetiska både ut samt invändigt.

350 000 för vadå? Kan ta som exempel, SAAB 9-3 Aero Sportcombi kostar från 307 900sek... Dvs "värstingmodellen" i sitt basutförande, det är lite pengar men jämför med BMW & Audis motsvarigheter då wink
Senast redigerat av TenZer (19 november 2008)

Rock'n Roll

Avstängd
13 Inlägg
19 november 2008
Trådstartare
DoT skrev:
JapMax skrev:

vem fan är ni att ni ska dömma mej om iq test .. de enda ni gör är och bara hålla med som alla andra visa att ni har stake åtminstone o framföra va ni tycker om ett märke de går skit om! va kan bli bättre.. sånna här forum är bra! de visar att nån bryr sej .. inte bara dricker kaffe om dagarna o runkar ***

12 086 Inlägg
19 november 2008
mangaz skrev:
DoT skrev:
JapMax skrev:

vem fan är ni att ni ska dömma mej om iq test .. de enda ni gör är och bara hålla med som alla andra visa att ni har stake åtminstone o framföra va ni tycker om ett märke de går skit om! va kan bli bättre.. sånna här forum är bra! de visar att nån bryr sej .. inte bara dricker kaffe om dagarna o runkar ***

Något jag brukar göra medans jag dricker mitt kaffe är att raportera användare som du lol
Senast redigerat av JapMax (19 november 2008)

236 Inlägg
19 november 2008
Förstår inte varför man slösar sin tid (för de har nog tagit en liten stund att komponera de fina hatinlägget) på att bara ösa sitt hat emot ett bilmärke..

Vad vill du ha ut av de?
Senast redigerat av beda (19 november 2008)

1 174 Inlägg
19 november 2008
Varför ens lägga så mycket energi på att skriva en så lång tråd om det om du nu hatar saab och saab folket så mycket??
Men jag kan tänka mig att du sitter där och skrattar nu på allas reaktioner på ditt inlägg..
Ser det som ett en tråd för att få uppmärksamhet.. Och inget mer..

"If you're in control, you're not going fast enough"

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
19 november 2008
mangaz skrev:
DoT skrev:
JapMax skrev:

ehhh, du har redan fått en varning än så länge, om jag var du så skulle jag lungnat ner mig nu. Och en sak till, du verkar inte ha någon som hellst erfarenhet av Saab eller bliar överlag... Sammla på dig lite mer kött på benen innan du skriver nästa inlägg
Senast redigerat av TenZer (19 november 2008)

Rock'n Roll

Försöker iaf
12 819 Inlägg
19 november 2008
Hade varit kul att veta vad som gjorde att du skrev detta? På nåt sätt har du blivit provocerad eller?

Hmm..

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Häst
1 099 Inlägg
19 november 2008
te_wik skrev:
Hade varit kul att veta vad som gjorde att du skrev detta? På nåt sätt har du blivit provocerad eller?

Hmm..

Mvh Tommy

Ja man kan ju sannerligen börja undra. tongue

Sök