3895
Sök

får man fler hästar om man tar bort katalysatorn?

Entreprenör
1 784 Inlägg
24 november 2008
ralle_91 skrev:
okej hur skarvar man 2,5 tum och 4 tum??

Finns skarvmuffar. på mekonomen eller biltema..eller bäst:: svets.
Senast redigerat av mrbuggy (24 november 2008)

1 255 Inlägg
24 november 2008
MHperformance skrev:
Children-Of-Bodom skrev:
MHperformance skrev:

haha, vart har du fått tag på den informationen? dassboken eller? wink

Sånnafall är det ju min polare som skapat dassboken eftersom han åkte fast för detta!
Ska kolla om han har kvar boten.

gör det, ta en bild på den då tongue

Jag ringde polisen själv och frågade vad som hände om man åkte dit på en flygande besitning utan katt dom sa att de blir MELLAN 6-12.000 i böter + att bilen måste reggbesiktigas.

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

Entreprenör
1 784 Inlägg
24 november 2008
TurbOla skrev:
ralle_91 skrev:
okej hur skarvar man 2,5 tum och 4 tum??

En tratt? big_smile

Den va bra... big_smile

254 Inlägg
24 november 2008
Trådstartare
hehe okej shitt sånna böter!!!

254 Inlägg
24 november 2008
Trådstartare
varifrån ska jag förstora röret efter bak axeln eller innan??

16 197 Inlägg
24 november 2008
blacklin3 skrev:
discokapten skrev:
Alecci skrev:
Finns en annan bra lösning: köp en racekat. De är inte så dyra, är snällare mot miljön, ger inte mycket mindre effektökning och du slipper riskera miljöböter (12 000 kr).

Har du källa på det?

Dom pratade om detta på radion innan idag hörde jag=( det stämmer det Polisen säger om att det är 12k i böter.. det är brott mot naturskydds lagen!

skit i naturen.. den kommer iaf att haverera..  köp en bil utan kat..big_smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

254 Inlägg
24 november 2008
Trådstartare
haha så kan man också tänka om jag ska vara ärlig så är de en a-traktor dom bytar man inte hur som hälst rättså mycke dyrare än en vanlig 740 hehe lgf skylt gör mycke på priset haha:P

Ugglan-racing
362 Inlägg
25 november 2008
ralle_91 skrev:
haha så kan man också tänka om jag ska vara ärlig så är de en a-traktor dom bytar man inte hur som hälst rättså mycke dyrare än en vanlig 740 hehe lgf skylt gör mycke på priset haha:P

är det en a-traktor så kan du ju skita iden, om den inte är laglig i övrigt då, och hur ofta är en a-traktor det ( egna erfarenheter )

How does dust taste sucker??

Ugglan-racing
362 Inlägg
25 november 2008
Anubis skrev:
MHperformance skrev:
Children-Of-Bodom skrev:

Sånnafall är det ju min polare som skapat dassboken eftersom han åkte fast för detta!

Jag ringde polisen själv och frågade vad som hände om man åkte dit på en flygande besitning utan katt dom sa att de blir MELLAN 6-12.000 i böter + att bilen måste reggbesiktigas.

Japp och det var ingen som trodde mig när ja sa att ja åkte fasst i flygande och höll på att torska på detta!

254 Inlägg
25 november 2008
Trådstartare
katalysatorn måste väl finnas där även om de är a-traktor.. så sant blir jag tagen e de inte bara katalysatorn jag e orolig för haha

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
25 november 2008
MHperformance skrev:
Children-Of-Bodom skrev:
MHperformance skrev:

haha, vart har du fått tag på den informationen? dassboken eller? wink

Han hade kvar den!
Skulle rota upp den från förrådet någonstans! Sen kommer en bild på pärlan big_smile

C H E V R O L E T <3

Ugglan-racing
362 Inlägg
25 november 2008
ralle_91 skrev:
katalysatorn måste väl finnas där även om de är a-traktor.. så sant blir jag tagen e de inte bara katalysatorn jag e orolig för haha

Haha dåså då är det inga problem bort med skiten bara:P

254 Inlägg
25 november 2008
Trådstartare
hah men ändå de blir ändå mer böter bara för en sak är olaglig mehöver inte allt va olagligt vill ha lite pengar kvar haha riktigt dryga böter.. men som du säger vilke a-traktor gör 30 haha.. ajg blev tagen för nån vecka sen i 60 han sa bara ta de lungt när du kör så du inte åker på nått onödigt sen körde han ingen.. hehe ibland har man tur:P

Ugglan-racing
362 Inlägg
25 november 2008
ralle_91 skrev:
hah men ändå de blir ändå mer böter bara för en sak är olaglig mehöver inte allt va olagligt vill ha lite pengar kvar haha riktigt dryga böter.. men som du säger vilke a-traktor gör 30 haha.. ajg blev tagen för nån vecka sen i 60 han sa bara ta de lungt när du kör så du inte åker på nått onödigt sen körde han ingen.. hehe ibland har man tur:P

haha jadu har vart med om det med. ne men jag hade tagit bort den om de vart en a-traktor^^

254 Inlägg
25 november 2008
Trådstartare
e lite sugen på de men kanske ska rensa den bara då slipper ja de böterna jallafall haha.. en a-traktor ska låta lite grann tycker jag hehe:P

Ugglan-racing
362 Inlägg
25 november 2008
ralle_91 skrev:
e lite sugen på de men kanske ska rensa den bara då slipper ja de böterna jallafall haha.. en a-traktor ska låta lite grann tycker jag hehe:P

haha jo sant men inte för mkt tryck på en simons ljud dämpare längst bak och ha 2,5 tumms hela vägen så får du rally ljud^^ ska du ta ur katten så dra ett rör i den annars kommer det skapas turbolens i den

Kapten på disco!
1 729 Inlägg
25 november 2008
Kan någonstänga/låsa tråden? Då den uppenbarligen handlar om en a-traktor?

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.

254 Inlägg
25 november 2008
Trådstartare
men öhh spela roll f*n en bil i grunden de också så om där e en lgf skylt spela råll för fan..... vad menar du med turbolens???

Ugglan-racing
362 Inlägg
25 november 2008
discokapten skrev:
Kan någonstänga/låsa tråden? Då den uppenbarligen handlar om en a-traktor?

Han måste väl få svar på sina frågor som alla andra? eller ah gör som ni vill

254 Inlägg
25 november 2008
Trådstartare
tycker de e riktigt löjligt att man inte får ha a-traktor här de e en bil de med juu... men du vad menar du med  turbolens??

Sök