nu är första långkörningen genomförd. Kan säga att den var helt underbar, så jäkla skön bil att köra/åka i, tyst och fin och glider som den underbara bil den är!
monterade i nackstödsskärmarna och dvd spelaren i den samt de trådlösa hörlurarna till dem (så jag slipper koppla in mig på org. högtalarsystemet o då ta bort org. stereon, det kommer ev. senare)
men jäklar vad underbar jaggan är!
det negativa. ska nog göra en framvagnsinställning, byta däck o fälg (kommer ändå) då den är väldigt gunging så måste ev även byta byssningar till hårdare samt även fjädrar o dämpare så den blir lite fastare.
tog och provmonterade ett par opel omega b orginal sidokjolar igår, hade de varit 10cm längre hade de passat bult-on på jaggan, men kommer nog bli sådanna som jag får förlänga
har även bestämt färgtemat på bilen.
nedanför listen/vecket mitt på blir det röd candy och ovanför någon beige/cream med lite effekt i, kommer matcha beige skinninredningen o röda golvmattan.
sedan 19"arna med lackat centrum i samma röda candy.klarglas fram och egenbyggda klarglas med dioder i så blir bilen kanong (samt ev. x300 kofångare fram o bak)