Hejsan, undrar vad som är bäst att lägga pengarna på, Creatix Hybrida dumpventil för 795:- eller den dyrare på Streetside, GFB Hybrid för 1895:- ? Alltså äre nån idé att lägga ut 1100:- mera?
Någon som har nån erfaranhet av Creatix Hybrid dump och Streetsides GFB Hybrid? ge även förslag på andra Hybrida dumpar
ja har inte haft nå problem. men ja skruvar dit tratten istället för pluggen när ja ska åka på stan annars så drar ju bilen mer soppa riktigt skönt ljud när den sitter som återcirkulerande också
ja har inte haft nå problem. men ja skruvar dit tratten istället för pluggen när ja ska åka på stan annars så drar ju bilen mer soppa riktigt skönt ljud när den sitter som återcirkulerande också
haha, =P Vad har du för bil då?
Som en kille här på forumet sa:
tror 200sx bilarna börjar dominera garaget..
;)
haha, =P Vad har du för bil då?
en 760 turbo
Hehe okej,
;)
för att den e öppen och återcirkulerande! en öppen dump på en bil me lmm och en dump som inte stänger riktigt ger en pissig och ojämn tomgång
Precis =P Tack för det
men min går iaf fint på tomgång så den stänger helt vart tvungen att gå ut och testa och de funkar men bilar e ju tyvär olika kännsliga så vill inte garatera men hoppas din går som min (en drömm) mvh niclas
för att den e öppen och återcirkulerande! en öppen dump på en bil me lmm och en dump som inte stänger riktigt ger en pissig och ojämn tomgång
Precis =P Tack för det
men min går iaf fint på tomgång så den stänger helt vart tvungen att gå ut och testa och de funkar men bilar e ju tyvär olika kännsliga så vill inte garatera men hoppas din går som min (en drömm) mvh niclas
Hehe okej Ja, dom är ju tyvärr det =/ Ja, hoppas det Tack (:
;)
Nån mer som har någon erfarenhet av någon av dessa 2 dumpar eller tycker att jag ska lägga pengarna på nån annan Hybrid? Skriv gärna vad ni tycker om dom här 2 dumparna också
;)
den billigare hybriden funkar som bara återcirkulerande också!! och den e betydligt bättre än en borsh plast leksak du kan plugga öppna delen med pluggen som medföljer
den billigare hybriden funkar som bara återcirkulerande också!! och den e betydligt bättre än en borsh plast leksak du kan plugga öppna delen med pluggen som medföljer
Okej, men eftersom Bosch är väldigt beprövad och sitter orginal m.m så borde den vara mera prisvärd än en Kina tillverkad? Eller har jag fel?
;)