haloj alla medlemmar. man borde samla in alla feta ljudbilar i en tråd tycker jag med länkar
jag vill börja med lägga in EVIL AUDIOS och TOKKENS bilar . vet ni fler GRYMMA LJUD-bilar eller har själva en lägg in länk för tusan !! hoppas på massa länkar nu så man kan dräggla lite Bilarna ska ha vunnit priser inom ljudtävling. eller vara allmänt mkt grovt utr med stereo
för att hålla tråden så clean som möjligt kommentera inte bilarna i tråden , kommentera bilarna väl inne på länken sen istället , Tråden skall ge inspiration till folket. Själv har jag fått inspiration av dessa bilar In me Massa länkar nu på sevärda ljudbyggen
GLÖM INTE RÖSTA PÅ BILARNA!! ge dessa fantastiska byggare en klapp på axeln!!
Jag skall försöka knäppa lite mer bilder på min kärra som den ser ut nu, innan Kimmo skall ha brädan.
Pokaler...tpja, 2 SM titlar 2007 och 2008. Sen har jag inte missat pallen en enda gång med min lille bil, sämst 2a, så ja, pokaler finns en del, och lite andra roliga priser som de gjorde på tex Tomelillas tävling
mvh Jonas
Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!
Jag skall försöka knäppa lite mer bilder på min kärra som den ser ut nu, innan Kimmo skall ha brädan.
Pokaler...tpja, 2 SM titlar 2007 och 2008. Sen har jag inte missat pallen en enda gång med min lille bil, sämst 2a, så ja, pokaler finns en del, och lite andra roliga priser som de gjorde på tex Tomelillas tävling