General Extra Sterk portion har jag nu fastnat för, riktigt god!! men den finns tyvärr inte överallt så då blir det vanlig general portion, skruff stark eller röd lacket lös
General Extra Sterk portion har jag nu fastnat för, riktigt god!! men den finns tyvärr inte överallt så då blir det vanlig general portion, skruff stark eller röd lacket lös
inte konstig att du inte hittar d överallt den går till norge för att där betala de bäst...
Som en del andra också säger, så måste jag slå ett slag för Göteborgs Rapé No2 (dvs. Lingon), så jävla fyllig och god smak!!
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
inte konstig att du inte hittar d överallt den går till norge för att där betala de bäst...
Den ligger nu i swedish match produkt katalog så kommer nog inom kort finns på de flesta ställen;)