volvo= Vi Onanerar Lite Varje Onsdag opel= Olof Palmes Elektriska Leksak saab= Skrota Aset Annars Bränn ford= För Oregelbundna Reparationer Dagligen BMW 318i = Bogseras Med Wire av 318 invandrare............SORRY!!!!
volvo= Vi Onanerar Lite Varje Onsdag opel= Olof Palmes Elektriska Leksak saab= Skrota Aset Annars Bränn ford= För Oregelbundna Reparationer Dagligen BMW 318i = Bogseras Med Wire av 318 invandrare............SORRY!!!!
Tur man inte kör en 750i då
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
haha går nog och göra hur många veritioner på den där som man sjävl känner för;)
Personligen tycker jag den jag skickade stämmer hade en 9000 som jag skulle sälja gick inte och bli av med den då lalla dåvarande jobbar polarna runt och sa så hela tiden. slutade med att man fick ge bort bilen=D
Kloak Orrefors Enbärsbuske Nilen Ingen Gastub Sig Ensam Galen Grotta
det var nog den sämsta jag hört..är ju bättre med en mening som man kan använda, det där var bara en massa hopblandade ord... dessutom har jag nog sett minst 6 såna här trådar
BMW 318i = Bogseras Med Wire av 318 invandrare............SORRY!!!!
Kloak Orrefors Enbärsbuske Nilen Ingen Gastub Sig Ensam Galen Grotta
det var nog den sämsta jag hört..är ju bättre med en mening som man kan använda, det där var bara en massa hopblandade ord... dessutom har jag nog sett minst 6 såna här trådar