:DHejsan nu ska ja börja med en liten projekttråd, ska tilllägga att ja gör allt i stort sätt själv (är tjej) med en hel del råd och tips från min sambo sunshine här på garaget. ska berätta att ja aldrig har gjort något liknade i mitt liv, men har alltid gillar bilen men det va först när ja vart ihop med jimmy som det tog fart på riktigt, fick bilen av mamma och pappa på min student, i juni...
några bilder på när den va helt orginal då=)
framifrån från sidan,
bakifrån helt orginal,
invändigt med överdrags klädsel och röda mattor ucch:D
klarglas lexus bakljus på plats
montering av dekal pågår lägg även märke till hur bagage luckan ser ut orginal :lol
monterad och klar
en krockskada som svärfar har råkat gjort( är nu fixad kommer bilder snart)
Sunshine hjälpte till att montera ditt mina angeleyes och sen tog han även bort spojlern
början till det nya ljudet
en av dom nya stolarna är på plats i bilen
tyget uppspänt och klart och håller på med glasfiber
en av dom nya små läckra backspeglarna
botten platan håller på att spaklas pga att vi glömde lägga plast i botten innan vi gjöt
botten platan klädd i konst skinn
en närbild på mina angel eyes
så här långt är det vi har hunnit med i dax läget men det ska bli massa mer
Ser bra ut än så länge Hur går det ihop egentligen ?? Du kör honda ( riskokare ) O han Volvo slö40 ? hehe Blir det lackning ?
Jo de går SUPER bra. Jimmy kör ju s70! Ja men bil är kanske en riskokare men FAN vad snygg den kommer bli Japp de blir de.. Mörkt kommer de bli iallafall...
Här blir ju kul projekt!! tror den blir mycket frän när den är klar! Ska ni göra något speciellt i motor rummet, eller lämna det orginal?
Lycka till!
Mvh Patrik
Tackar, tackar Nja, i motor vet jag bara att de kommer bli blankt och fint.. Och kopor som ska lackas.. Sen vet jag inte. De är ju tyvärr en 1,4is motor så jag vet inte om jag vågar trimma den utan att den förstörs. Och sen hoppas jag att vi jag med hjälp av jimmy kan få in ett öppet luft filter.