Men vadå inte för o va negativ nu, men tror du verkligen denna kommer platsa på elmia? Tycker d e skit skoj med bilbygge oavsett men dem e ju ganska kräsna på elmia..
Menar inte att ni inte gör ett bra jobb för det gör ni ju men dem har ju en massa kriterier som ska fyllas och än så länge ser det ut som vilken honda som helst..
Bra du uppfattade mig rätt volvo240R hade d blitt missförstånd så hade d blitt massa personliga påhopp, inte ofta man kan säga en sån sak utan att nån hoppar på en!!
Låter ju bra iaf jobba på, som sagt ser ju bra ut än så länge
det är lungt ja lovar att du kommer förstå vad ja menar så fort den är klar, bör nog till läggas till alla där ute att det som är gjort på bilen just nu är långt i från det färdiga projektet
Jag vet hur det känns när man blir omkörd av en brud. Speciellt denna Civic. Kör ibland till Degerfors, och där har man blivit ifrånkörd. Men snyggt jobbat. Och, ja, ni brudar kan styla bilar.
Jag vet hur det känns när man blir omkörd av en brud. Speciellt denna Civic. Kör ibland till Degerfors, och där har man blivit ifrånkörd. Men snyggt jobbat. Och, ja, ni brudar kan styla bilar.
jaså, så man har kört om dig De kanske blir fler gånger;) Kommer inte så mycket bilder nu innan jul.. åker hem till skåne på lördag morgon så då oker jag i från min Angel.. Så de kommer nog inga bilder fören i januari igen.. om min älskling inte gör något på henne.. De vet inte jag.. Men ni får ha en god jul och gott nytt år..
Nu är de så att jag måste åka tillbaka till mina föräldrar. Så vi får se hur länge jag kommer vara kvar.. Så ni får kolla in jimmys bygge istället.. Ha en bra helg.. Kramar