MDS pöjkarna har pengar så det rinner över i fickorna
Koenigsegg CCX- MDS Nya demobil! Vi känner att vi har haft det mesta i bilväg och det kommer inga nya modeller som skulle vara intressanta för oss att visa upp på bilmässor. Både Lamborghini och Ferrari har gjort fantastiska bilar, men det finns inget mer att visa för tillfället, säger företagets vd Patrick Szutkiewicz.
MDS har som bekant börjat expandera och efterfrågan på extrema demobilar är stor. Dagens 3 supersportbilar räcker egentligen inte till längre Koenigsegg är lagom för MDS
LÅGKONJUKTUREN drabbar inte alla , ta in billigt från Kina och sälj i Europa funkar bra MDS är populärt alla som åker VOLVO & JAPS bilar brukar ha MDS i bilarna
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Ursäkta men.. jag e så less på dessa lyxbilar.. vad vill man visa? Bilstereo monterat i en bil ingen ever ever kommer att råd med? Tänk om man lagt lika mycket pengar på produkterna istället.
MDS pöjkarna har pengar så det rinner över i fickorna
Koenigsegg CCX- MDS Nya demobil! Vi känner att vi har haft det mesta i bilväg och det kommer inga nya modeller som skulle vara intressanta för oss att visa upp på bilmässor. Både Lamborghini och Ferrari har gjort fantastiska bilar, men det finns inget mer att visa för tillfället, säger företagets vd Patrick Szutkiewicz.
MDS har som bekant börjat expandera och efterfrågan på extrema demobilar är stor. Dagens 3 supersportbilar räcker egentligen inte till längre Koenigsegg är lagom för MDS
LÅGKONJUKTUREN drabbar inte alla , ta in billigt från Kina och sälj i Europa funkar bra MDS är populärt alla som åker VOLVO & JAPS bilar brukar ha MDS i bilarna
helvette!!!! "alla som åker volvo och japs bilar brukar ha mds i bilarna". jag ser Mds som ett slag i ansiktet!! jag kör japps och kör bättre och mer kvalikativa produkter! dra inte alla över en kant nu för i hela helvette!!!!
Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a
Fiat 500 är vidrigt ! skulle aldrig åka i en samma som me VW ÄGGET bubblan, vilka gris bilar att sitta och köra. Bil går först . sen KVALITETS-fälgar/däck . sen ljudet , inte tvärtom MDS vill göra rätt bara Dom är seriösa med bilar. Inga äckel Fiat eller VWs
MDS GÖR INTE SÅ BRA SAKER TYCKER MÅNGA SEN men de annan sak de , FOLK SOM PROVAT ANNAT EFTERÅT , men det är klassisk svensson bryr inte så mkt,kör en volvo, eller guling jasmin ris bil , vill ha två basar och steg billigt , skit samma liksom . man köper från den som hade störst reklamsida i bilsport, dom är nog bra därför att det stog på hela sidan om företaget
Senast redigerat av electroJohannes (6 december 2008)
Ursäkta men.. jag e så less på dessa lyxbilar.. vad vill man visa? Bilstereo monterat i en bil ingen ever ever kommer att råd med? Tänk om man lagt lika mycket pengar på produkterna istället.
Jag hatar folk med bil som är liten och äcklig samt trafik farlig, men med as mkt ljud i. Det är värst av allt. Så jävla oseriösa människor. Lägga pengar på fel saker. Först en vettig bil. SEN FÄLGAR OCH BILSTEREO !