2592
Sök

Bra Rally/Racing spel till Xbox 360

876 Inlägg
7 december 2008
Trådstartare
Hej

Jag låter väll rubriken tala för sig själv. Jag undrar om ni har något bra rally eller racing spel till xbox 360 att rekommendera.

Mvh Emil

Polestar
155 Inlägg
7 december 2008
Forza motorsport 2 eller DIRT smile

876 Inlägg
7 december 2008
Trådstartare
aa, glömde nämna att just dem två har jag redan big_smile men tack ändå smile

VW-nörd?
4 332 Inlägg
7 december 2008
PGR 4 kan ju vara rätt kul arkadräser, GRID, midnight club: LA (arkad)...

876 Inlägg
7 december 2008
Trådstartare
Hur är Midnight Club? Va går det ut på? någon som testat? smile

3 714 Inlägg
7 december 2008
Forza motorsport 2 är enda bra spelet till xbox360 tycker jag smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Svetsare
3 150 Inlägg
7 december 2008
Midnight Club: LA  är typ som en blandning av GTA IV  (samma utvecklare: Rockstar) och något NFS.

Fast här har du inga vapen, förutom din bil. Som du kan trimma och styla och köra diverse olika race i LA.  Dygnsrytmen är dynamisk (dvs. det blir ljust och mörkt och det kan regna). 

Du kan köra race i city, på motorvägen och bland bergen.  Du kan köra pinkslip races och wager races (pengasatsning) om du känner för det, annars bara följer du storyn och dom uppdrag som finns tillgängliga eller så bara drar du runt fritt i LA.   smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

876 Inlägg
7 december 2008
Trådstartare
ZonaX skrev:
Midnight Club: LA  är typ som en blandning av GTA IV  (samma utvecklare: Rockstar) och något NFS.

Fast här har du inga vapen, förutom din bil. Som du kan trimma och styla och köra diverse olika race i LA.  Dygnsrytmen är dynamisk (dvs. det blir ljust och mörkt och det kan regna). 

Du kan köra race i city, på motorvägen och bland bergen.  Du kan köra pinkslip races och wager races (pengasatsning) om du känner för det, annars bara följer du storyn och dom uppdrag som finns tillgängliga eller så bara drar du runt fritt i LA.   smile

okey, låter faktiskt ganska kul smile Funderar på om jag ska köpa midnight club eller grid big_smile

1 948 Inlägg
7 december 2008
lånar tråden lite... letar själv efter något bra rally spel till 360.

spelade wrc till gamla xbox mycket i lumpen och detta spel var såååååå bra. finns det något liknande? eller finns det bara rallyspel som dirt som inte e det minsta verklighetstroget?

sen kan jag fråga en till sak... har flashat 360 så jag kan spela brända 360 spel... men det funkar inte med brända xbox spel eller?

209 Inlägg
7 december 2008
lindell90 skrev:
ZonaX skrev:

okey, låter faktiskt ganska kul smile Funderar på om jag ska köpa midnight club eller grid big_smile

Om du måste välja nått av dom så ta grid för Midnight Club: LA är inte värt pengarna har skiten själv och jag ångrar att jag köpte det..

OEM <3
6 957 Inlägg
7 december 2008
Slår ett slag för klassikern Rallisport Challenge 2.
Grymt sköj att köra rallycrossen med 240 turbon tonguetongue

OEM <3

Svetsare
3 150 Inlägg
7 december 2008
Skuggan_84 skrev:
lindell90 skrev:
ZonaX skrev:

Om du måste välja nått av dom så ta grid för Midnight Club: LA är inte värt pengarna har skiten själv och jag ångrar att jag köpte det..

Det tråkiga med GRID är ju att du är fast på en upplagd bana, medans du i MC: LA kan dra runt i hela LA   smile     Men visst det är ju 2 helt olika upplägg och genrer.

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

876 Inlägg
7 december 2008
Trådstartare
ZonaX skrev:
Skuggan_84 skrev:
lindell90 skrev:

Det tråkiga med GRID är ju att du är fast på en upplagd bana, medans du i MC: LA kan dra runt i hela LA   smile     Men visst det är ju 2 helt olika upplägg och genrer.

Jag gillade Test Drive Unlimited 2 med det fria att kunna köra var man vill. Men annars kommer jag nog köpa båda, förr eller senare big_smile

1 948 Inlägg
7 december 2008
ingen som har något rekommendation till mig som letar efter ett riktigt bra och realistiskt rallyspel? big_smile

876 Inlägg
8 december 2008
Trådstartare
ZonaX skrev:
Skuggan_84 skrev:
lindell90 skrev:

Jag köpte Midnight Club LA idag. Faktiskt riktigt kul big_smile Bilarna är extremt snygga och modifierings möjligheterna är ju också riktigt bra. Sen körkänslan, det är ju inte som Forza 2 men det här är ju ett arkad spel big_smile

Sök