Så nu kommer ytterliggare en tråd av mig.Va nämligen så att det sitter plysch stolar/baksäte i min 760 så är det någon som vet vart man kan vända sig om man vill få dom omsydda till skinn (typ) och om det är dyrt? Tack
Svenska Volvo 7/900 Klubben har nyligen fått ett större lass nya inredningsartiklar från SVIS.
Bla helt nya klädslar (att byta på säten osv). Skall börja säljas billigt till medlemmar nu i vår. Skoj med helt nya gamla grejer!
Annars så finns det ett företag som heter Classix som tillverkar nya inredningar till äldre bilar. http://www.classix.se/ Till alla dessa bilarna kostar en stol fram i skinn ca 2500kr och ett baksäte ca 3500kr lite beroende på storlek
Att lämna in till någon "fin firma" kostar multum. Leta runt bland polares mostrar och kusinernas grannar först om det inte finns någon pensionerad tapetserare någonstans.
When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
fan morsan har väl lagat byxor några gånger, låt henne göra det, säg att det kan bli hennes julklapp.. slit sönder sätet och så använder ni dom tygbitarna som mall... billigast men kanske tar litet tag, men fan värt det, plus att det känns lite roligare om en morsa varit med och gjort lite på bilen (min framtidsplan)