2508
Sök

vilka torkarblad är bäst?

712 Inlägg
12 maj 2009
Plockade dit några Biltema idag.. återstå att se om man blir nöjd

371 Inlägg
12 maj 2009
Edvinoo skrev:
Har trico flat blade på nu och dom suger asså.. gav runt 400 kr på blad som inte är värda en krona..

Kan bara instämma. Fungerar inte alls i snöblandat regn bland annat. I hög fart är de inte heller nån höjdare.

Saab 9-3 SE 2.0t t5suite steg1 e85

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
12 maj 2009
måste verkligen hitta nått vettigt så man slipper byta 4 ggr per år speciellt när dom kostar som dom gör

Inspiration comes standard

301 Inlägg
13 maj 2009
guwib skrev:
detta inlägg verkar passa bättre på ngt epa forum, frågeställaren verkar ej ha gå ut grundskolan än..(stavningen) ahhahahahaaa............big_smile
nej men annars då..
biltema har ju vunnit många tester..prisvärda och hållbara, så för det priset är de ju helt klart bäst i VÄRLDEN!

Vilen djävla tur att du kan svenska då: "epa forum" (Y)
Senast redigerat av yalouque (13 maj 2009)

264 Inlägg
13 maj 2009
Kör på flatblade från JULA, de e dom absolut bästa jah gaft nån gång!! Rekomenderas!!!!

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
13 maj 2009
Dom bästa torkarbladen jag haft är Valeo Flatblade, riktigt j-la bra och dessutom har dom inbyggd slitagevarnare så att man vet när det är dags att byta ^^;

Kostade en del men vindrutetorkarna är ju ändå en rätt stor säkerhetsfunktion som många glömmer bort och dom bladen är värda pengarna.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Volvoskadad
6 017 Inlägg
14 maj 2009
Kenko skrev:
Kör på flatblade från JULA, de e dom absolut bästa jah gaft nån gång!! Rekomenderas!!!!

Usch, efter 3 månader lossnade ena "torklisten" från bladet :S

Jonas

Sir
84 Inlägg
9 juli 2009
Är flatblades bättre än vanliga?! Jag har tittat på Bosch´s blad...
Senast redigerat av Sitri (9 juli 2009)

Cogito ergu sum

Avstängd
285 Inlägg
9 juli 2009
Lanjin skrev:
om dom är bäst vill jag inte uttala mig om men bra tycker jag dom är.
det är biltemas flata blad har kört med dom ett tag och gillar dom .

http://www.biltema.se/Archive/Product_i … -232_l.jpg

+1

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
9 juli 2009
ska fan testa biltemas, har testat blad från 150 kr paret till 700 ke paret år båda suger hårt.
de ja har på nu klarar inte av hastigheter över 100 då de tappar kontakten med rutan helt.
för att inte tala om de irriterande ljuden de gör som får mig att vilja stanna bilen o dra av skiten !

Inspiration comes standard

huh?
10 427 Inlägg
9 juli 2009
Jag har kört med OKQ8s egna, Volvos original samt nu senaste Biltemas billigaste variant.

Bra:
Volvo original
OKQ8

Dåliga:
Biltemas billigaste variant

Tycker inte priset väger upp oljudet mot rutan wink Blir att köpa ett par originalare eller OKQ8-grejer
inför vintern.

Volvoskadad
6 017 Inlägg
9 juli 2009
De bästa bladen jag testat och som inte gör mej besviken är Biltemas vattenavvisande; går tystare, torkar bättre och lämnar ett vattenavvisande skikt på rutan.
Har testat lite olika, men tröttnat och bytt tillbaka till Biltemas vattenavvisande

Jonas

196 Inlägg
10 juli 2009
MaulinR skrev:
Lanjin skrev:
om dom är bäst vill jag inte uttala mig om men bra tycker jag dom är.
det är biltemas flata blad har kört med dom ett tag och gillar dom .

http://www.biltema.se/Archive/Product_i … -232_l.jpg

+1

Instämmer, efter att ha tröttnat på de usla originalbladen (Bosch) så hittade jag slutligen dessa (har testat ett flertal alt under vägens gång). Klockrena, har haft mina monterade över ett år med bibehållen funktion. Rekommenderas mao.

Mvh:
Thomas

www.bimmerpower.org - för BMW-entusiaster

12 086 Inlägg
10 juli 2009
Jag köper oftast biltemas, dom är inte bra.. men de är billiga. Deras vattenavvisade håller 1 säsong tmax sen är de slut, men då är de bara köpa ett nytt par för 150kr smile På bmwn har jag bosch för att de ska va fint o jag kom åt till bra pris.

872 Inlägg
10 juli 2009
Trådstartare
jag köpte i vart fall bosh flatblade och dom funkar skit bra eller på min bil blir det ju den funkar skit bra.
har gjort hela  sommaren

If its too loud you are too old!

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
10 juli 2009
De med gummi på är bra.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Magister Mundi Sum
177 Inlägg
10 juli 2009
Biltemas klart mest prisvädra !!  jag kör med mellanmodellen fär 49 kr tror jag det är på !

sjukt nöjd o byter 2 ggr om året på alla bilar o det e billigt o håller perfekt...

Idrott luktar svett Sport Luktar Bensin =)

371 Inlägg
11 juli 2009
Någon som vet var man kan köpa champions torkarblad? Statoil säljer inte dem längre hmm

Saab 9-3 SE 2.0t t5suite steg1 e85

Fetast i stan !!
991 Inlägg
11 juli 2009
Volvo_Mannen skrev:
De bästa bladen jag testat och som inte gör mej besviken är Biltemas vattenavvisande; går tystare, torkar bättre och lämnar ett vattenavvisande skikt på rutan.
Har testat lite olika, men tröttnat och bytt tillbaka till Biltemas vattenavvisande

Håller helt med smile    klart dom bästa och mest prisvärda

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice

987 Inlägg
28 september 2010
Kanske dumt att lyfta tråden.. Men hittade iaf ett test som säger att biltemas är mest prisvärda.
http://www.testfakta.se/Article.aspx?a=11854

i like it load

Sök