min bil har sått still utan el 1 månad stoppade i 1 batteri idag och skiten startar ej soppa pumparna går allt värkar funka exakt som de gjrode innan men fanskapet startar itne
kört felkoderna oxå får bara 1 1 1 på både 2an och 6an "inget fel i systemet" försökt dragit igång den får laddtryck när den dras men varvräknaren står på 0
tändstiften är spritt nya tändkablarna e nya
pumparna går
kommer inte på vad som kan va fel någon som vet börjar bli less????
Hade nåt liknande me min gamla 740 en gång.. Satte i ett ok batteri men bilen va fortfarande död! Men de va alla fall laddningsregulatorn, av nån skum jävla anledning.. Hajjar inte hur det hänger ihop, men det funka när jag bytte den.. Har du kollat så pumpen i tanken funkar? Skitet i Filtret kanske har lagt sig på botten och sen korkat igen när du drar igång den igen.. Med lite tur
Dansgolv är till för dom som inte har råd att supa i baren..
ginstan och fördelaren är de ända som inte är kollat just nu tändstift och tändkablarna läre inte va nå fel på iaf de byttes några dagar innan elen dog ska försöka kolla fördelaren i morrn trots att jag inte kan 1 skit om sådana
känns väldigt mycket som det inte är gnista, kolla rotor, fördelare, tändspole, tändmodul ett enkelt sätt att kolla gnista är att skruva ut ett tändstift och sätta på tändkabeln och sätta den emot blocket så ser du ifall det blixtrar till.
känns väldigt mycket som det inte är gnista, kolla rotor, fördelare, tändspole, tändmodul ett enkelt sätt att kolla gnista är att skruva ut ett tändstift och sätta på tändkabeln och sätta den emot blocket så ser du ifall det blixtrar till.
den sitter ovanför växellådan(snett under fördelaren) om det är en ft och den ska gå att ohm mäta och hade du gnista och kommer det fram bränsle till fulerailen?
den sitter ovanför växellådan(snett under fördelaren) om det är en ft och den ska gå att ohm mäta och hade du gnista och kommer det fram bränsle till fulerailen?
aaa de luktar soppa som satan fördelaren/tändspolen värkar va de enda logiska som kan ha flippat ur