3479
Sök

Varför ska mina mobiler hålla på starta om

1 722 Inlägg
12 december 2008
Trådstartare
av sig själva ? flera gånger på dag Även om jag har uppdaterat skiten mad ...
Även min nua w380 ( ännu inte en vecka gammal) ... håller på starta om .. vad kan man göra .. blir ju less tongue

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Avstängd
168 Inlägg
12 december 2008
Köp inte Sony Ericsson, riktigt skit. smile

Försöker iaf
12 819 Inlägg
12 december 2008
Det gjorde varenda SE jag ägt.. Bytte till Nokia.. har inte startat om automatiskt en enda gång.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

10 Inlägg
12 december 2008
Jepp. Alla Sony Ericsson jag haft har bråkat.. Låst sig eller startat om då och då. Kör Nokia E71 nu och den har varit igång i ca 5 veckor nu utan problem. Även de andra Nokiorna jag haft har funkat kanon. (N70, N73, E61, E65, N95 8gb och nu E71)

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
12 december 2008
Var glad att skärmen inte blir helt vit bara och då hjälper det inte att starta om den heller. Då måste du skicka iväg den till en verkstad så dom kan bytamjukvara i skiten (Hände min gamla sony ericsson)

583 Inlägg
12 december 2008
Pierre_r skrev:
Var glad att skärmen inte blir helt vit bara och då hjälper det inte att starta om den heller. Då måste du skicka iväg den till en verkstad så dom kan bytamjukvara i skiten (Hände min gamla sony ericsson)

min SE dog i förrgår... den vägrade starta, va också mjukvaran enligt han i kassan... och alla lånetelefoner va utlånade så jag är helt utan telefon tills typ efter jul då jag får tillbax min! :S

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

Sök