jackie skrev:Lone Star skrev:Jo visst är det väl deOkej då kommer mitt citat "And then we got Jimmy 2 times who got that nickname becouse he said everything twice like: Ääh im gonna get the pappers, get the papers"Vilken film?
Lone Star skrev:Jo visst är det väl de
Lone Star skrev:jackie skrev:Lone Star skrev:Jo visst är det väl deOkej då kommer mitt citat "And then we got Jimmy 2 times who got that nickname becouse he said everything twice like: Ääh im gonna get the pappers, get the papers"Vilken film? Jag var inte säker på det hehe. Men efter lite googlande stämmer det. Sorry Sveddan, hoppas du inte tar illa upp
sveddan skrev:jackie skrev:Lone Star skrev:Jo visst är det väl deOkej då kommer mitt citat "And then we got Jimmy 2 times who got that nickname becouse he said everything twice like: Ääh im gonna get the pappers, get the papers"Vilken film? Filme heter Goodfellas... Hade ett annat citat från den några sidor innan
sveddan skrev:För det första ber jag om ursäkt för att ni fick vänta på nytt citat, så därför tar vi ett enklare:"When I was just a baby my mama told me -Son, always be a good boy, don´t ever play with guns.But I shot a man in Reno just to watch him die..."
jackie skrev:sveddan skrev:För det första ber jag om ursäkt för att ni fick vänta på nytt citat, så därför tar vi ett enklare:"When I was just a baby my mama told me -Son, always be a good boy, don´t ever play with guns.But I shot a man in Reno just to watch him die..."FÖR ENKELT JOHNNY CASH!
Lone Star skrev:Klassiker, det måste vara den gamle tysken (?) karl marx?
Do, or do not. There is no 'try'
Lone Star skrev:Japp här kommer ett Do, or do not. There is no 'try'Förmodligen ganska lätt så jag avvaktar med ledtrådar.Citatet kommer från en film, vill ha namnet på figuren som nämnde det.