4917
Sök

ung och dum

196 Inlägg
7 mars 2006
Trådstartare
Jaa.. detta spelade man in när man var ung och dum som sakt. Vill inte påstå att de är en snabb bil lr något sådan bara visa hur kul man hade i sommras:P

http://media.putfile.com/Min-Audi-100-23l-140hk-Bottar

mvh Defuncta

Permanent Solutions to Common Problems!
http://www.hitman.us/main.html

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
7 mars 2006
själv låg man ju 240 km/h i torsdags förra veckan:D på 90 väg:D

Team Insane Racing

dalmasens
7 mars 2006
hehe får se vad jag kan få upp min i te sommarn. känns surt å gö de nu. dubben bara flyger ur de nya däcken. varit upp i 160 som max nu.

9 108 Inlägg
7 mars 2006
det gick lite segt wink

196 Inlägg
8 mars 2006
Trådstartare
Malm3n skrev:

Vad va det för bil? tongue

1 453 Inlägg
8 mars 2006
defuncta skrev:
Malm3n skrev:

Vad va det för bil? tongue

Får jag gissa? Golf R32 tongue

Var spelades filmklippet in någonstans?

18 Inlägg
8 mars 2006
det där var nog det isärklass töntigaste jag nånsin sett...
inget personligt asså men det är som värsta typens " moppefucko" fast med bil...

196 Inlägg
8 mars 2006
Trådstartare
Ironman skrev:
det där var nog det isärklass töntigaste jag nånsin sett...
inget personligt asså men det är som värsta typens " moppefucko" fast med bil...

ja såklar man hade ju precis fått körkort då tongue

196 Inlägg
8 mars 2006
Trådstartare
sveddan skrev:
Var spelades filmklippet in någonstans?

En bit utanför ett samhälle som heter vedum

Fisketokig
2 997 Inlägg
8 mars 2006
Slowmotion? Tog en kvart innan den kom upp i 200km/h tongue

Testade faktiskt samma sak idag. gjorde 200km/h på en fin raksträcka idag. vågade inte mer pga dubbdäck, sen var inte vägen snöfri.

Jävligt omoget men kul att testa.

Skönt att känna att bilen fortfarande axar rätt bra vid de hastigheterna.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

451 Inlägg
8 mars 2006
man ser direkt att du var ung nästan *bensintorsk

SamLaG MeD FöRaReN UnDer FäRd Är StRänLiGeN FöRbJuDeT MeN JaG StAnNaR GäRnA!!

694 Inlägg
8 mars 2006
haha inget fel på detta asså:) haha är alltid skoj att se hur fort skiten gick:P haha gjorde typ samma sak med en gammal 142 på en grusväg kom upp i hissnande 143 km/h haha så fort har ja aldrig åkt i sådan bil.. haha och aldrig igen.. haha slutade med att ja landande 20 meter ut på en åker:) att tillägga var att bilen skulle till skoten:) men skoj film blev det:) haha

Saab raggare : )
887 Inlägg
8 mars 2006
okkar skrev:
haha inget fel på detta asså:) haha är alltid skoj att se hur fort skiten gick:P haha gjorde typ samma sak med en gammal 142 på en grusväg kom upp i hissnande 143 km/h haha så fort har ja aldrig åkt i sådan bil.. haha och aldrig igen.. haha slutade med att ja landande 20 meter ut på en åker:) att tillägga var att bilen skulle till skoten:) men skoj film blev det:) haha

lägg ut den ;D

Turbo.. Because Im worth it :)

93 Inlägg
9 mars 2006
haha min kompis körde 210 med VINTERDÄCK, slå den du! + alla dubbar kvar med en snabb blick på  däcken efteråt wink

Toyota "The Feeling Never Ends"

887 Inlägg
9 mars 2006
Zakke skrev:
haha min kompis körde 210 med VINTERDÄCK, slå den du! + alla dubbar kvar med en snabb blick på  däcken efteråt wink

varför skulle dom åka av... av hög hastighet ?:S .. de e ju inte ceentriipetaalkraften som gör så dom pluppar ut ( de stavas så.. lovar smile )

93 Inlägg
9 mars 2006
zwich skrev:
Zakke skrev:

varför skulle dom åka av... av hög hastighet ?:S .. de e ju inte ceentriipetaalkraften som gör så dom pluppar ut ( de stavas så.. lovar smile )

öö vad skulle det vara som gör att dom åker därifrån när man har så hög hastighet ?

Toyota "The Feeling Never Ends"

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
9 mars 2006
zwich skrev:
Zakke skrev:

finns inget som heter centripetalkraft tongue utan det heter centripetalacceleration pga att radien är den samma och då utförs inget mekaniskt arbete! (för mycket fysik B)

man lever bara en gång så lev väl!

887 Inlägg
9 mars 2006
Bullo skrev:
zwich skrev:
Zakke skrev:

finns inget som heter centripetalkraft tongue utan det heter centripetalacceleration pga att radien är den samma och då utförs inget mekaniskt arbete! (för mycket fysik B)

finns visst nått som heter centripetalkraft..  accelaleration betyder ju hastighetsförändring.. och det behöver inte ske  ( problem att få g i fysik b ;D )

694 Inlägg
9 mars 2006
zwich skrev:
okkar skrev:

lägg ut den ;D

haha ja det kanske man ska göra men är inte så haj på sånt vet inte riktigt hur man gör!!

12 086 Inlägg
9 mars 2006
zwich skrev:
Bullo skrev:
zwich skrev:

finns visst nått som heter centripetalkraft..  accelaleration betyder ju hastighetsförändring.. och det behöver inte ske  ( problem att få g i fysik b ;D )

Acceleration sker visst vid rotation. O då snackar vi inte om accelerationen på hjulvarvet. Som alla skriver, mkt fysik B här.. dock tenta jag av den kursen i julas så.

Sök