3038
Sök

EXTREM breddning V70R ELMIA 2010

945 Inlägg
1 april 2010
666_Beast skrev:
Vart har trådskaparen tagit vägen, dom kan väl svara hur det ligger till.

Jag undrar med vart dom tagit vägen!

Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma människor som inte fattar!

124 Inlägg
1 april 2010
dom kanske förbereder för elmia? kan ju vara mycket att göra precis innan utställningen.

Betygsätt gärna bilen och vad du tycker, så gör ja lika så!

514 Inlägg
1 april 2010
den står där uppe och glänser har jag hört

2 038 Inlägg
1 april 2010
Syns i bakgrunden på Deamo's bilder ifrån mässan
Senast redigerat av Nosliwe (1 april 2010)

2 982 Inlägg
1 april 2010
200K ? hm
bilen är fin men för 200K ?

jag hoppas att ägaren för ut det han vill ha för den iaf.
Senast redigerat av Residence (1 april 2010)

1 804 Inlägg
2 april 2010
Nej, tyckte inte alls om breddningen... hmm

Meguiars_sverige

945 Inlägg
2 april 2010
Såg den idag och kan bara hålla med JimBo__  ... Såg väldigt konstigt ut... men vet inte om ni satt ihop den redigt än.. men jag såg lite glapp här och där..

Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma människor som inte fattar!

689 Inlägg
3 april 2010
såg den på mässan idag o den va jävligt fin, riktigt bra jobb allting kan jag lova, hade bara fälgarna varit några cm längre ut hade den varit kanon

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
3 april 2010
666_Beast skrev:
Vart har trådskaparen tagit vägen, dom kan väl svara hur det ligger till.

big_smile Han e nog på utstälningen å vill skapa underlag säkert för nya projekt bilen e ju reklampelare på
mässan http://motor.fridberg.se/#4.3 då e det väll lika bra å ha en annons med wink

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

207 Inlägg
3 april 2010
Måste Säga Extremt bra finnish på Klarlacken !! Sjukt najs jobb Adrian med lackarbetet !

44 Inlägg
3 april 2010
Hilbertson skrev:
Måste Säga Extremt bra finnish på Klarlacken !! Sjukt najs jobb Adrian med lackarbetet !

Håller med . mycket bra yta på bilen....

2 924 Inlägg
3 april 2010
Jag hade hoppats den skulle se bättre ut i verkligheten men Nej tyvärr...

EXTREMT ful breddning på en V70, passar sig inte alls... och det gör ju inte saken bättre med fälgar som inte ens fyller ut breddningen... misslyckat...

~ Life is short, have FUN! ~

739 Inlägg
4 april 2010
peegee skrev:
Jag hade hoppats den skulle se bättre ut i verkligheten men Nej tyvärr...

EXTREMT ful breddning på en V70, passar sig inte alls... och det gör ju inte saken bättre med fälgar som inte ens fyller ut breddningen... misslyckat...

smaken är som baken :p utan breddningen hade den vatt fet

-sommar ska de va....
4 529 Inlägg
4 april 2010
Oavsett om man gillar stuket eller inte tyckte jag det var mkt bra finish på lacken och jobbet i övrigt.

Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .

124 Inlägg
4 april 2010
vill se den om 6-12 månader när all spackel börjar sjunka, alla bilar ser bra ut i början.

Betygsätt gärna bilen och vad du tycker, så gör ja lika så!

8 Inlägg
4 april 2010
De e ju fan va ni klagar smile Gör något själv med era egna bilar för tusan. Adrian byggde den, hanns bil, hanns beslut. Säg inte hur han ska göra. Adrian vågar använda spackel istället för att plocka kjolar från andra bilar o kör "säkra kort".

Skit cool bil, rätt avis.

MvH Viktor

Volvo For Life

dARKiE
5 031 Inlägg
4 april 2010
fin lack tycker jag verkligen, men breddningen var too much för min smak.. Fram ser den helt okey ut men bak hade jag velat se lite finare former tyckte inte om det runda mot annars fyrkantiga formerna bak..

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

100 Inlägg
4 april 2010
Har bara kikat snabbt på bilen, men måste säga att lackarbetet ser mkt bra ut, grymt jobbat Adrian.
Själva bygget i sig har jag redan kommenterat i lugn och ro med ägaren och jag anser att bara ägaren är nöjd så är allt bra.

// B

Bilvårdsexpert
663 Inlägg
4 april 2010
Såg objektet idag där uppe. Vänder mig endast till Adrian nu! Adrian, jävligt fin yta på bilen ska du veta!! cool Var fan den bästa finishen på hela A-hallen skulle jag tro. T.o.m bättre än den vita nissan 200:an jag lackerade, som stod i A-hallen.. Visst, iförsig gick 200:an ut från lackboxen, plockade några dammkorn, sedan direkt till ägaren för ihopmontering.
"Lite" bättre finish jämfört med Saaben förra året wink Våtslipade ni hela bilen utom trösklarna, eller bara dom stående ytorna?

Kollade bara bilen lite snabbt, då bilen i sig är otroligt långt ifrån min smak man kan komma. Så var mest nyfiken på finishen med tanke på Niksic:s spydiga uttalande tidigare i tråden som dom inte kunde förklara!
Tyvärr stod ingen vid bilen när jag tittade på bilen och runt dom andra bilarna. Synd!

polle_p:
Har Adrian köpt bilen menar du? Med tanke på att Adrian definierade bilägarna som kund, har jag svårt att tro han äger bilen wink
En del utav oss som "klagar" kanske bygger/ byggt egna bilar. Får vi som gjort det "klaga" då, eller hur menar du?

Mvh Tobbe
Senast redigerat av Speedman (4 april 2010)

Välkomna att besöka min firma: www.bilpedanten.com

skogstokig
341 Inlägg
5 april 2010
tycker den såg jävligt bra ut i verkligheten än på bild.. tittade noga på den när ja va på Elmia. skulle dock ha haft spacers så fälgarna kom ut lite mera.. men ändå. jävligt bra gjort iaf. tycker den va så jäkla bra gjord...
de första ja gjorde va att jag letade efter den där bilen men till slut hittade jag igen den. så jäkla fin.!!

Sök