richardoo290 skrev:
**** txt ****
anledningen till att du vill få tråden låst är ju inte pga. att detta är ett bilforum utan du är helt enkelt stenhård sosse och vill inte att folk ska bli upplysta? givetvis vill du som mona sahlin dölja sanningen och låta folket förbli ovetandes...tycker du verkligen finnarna, danskarna och till viss del norr-männen har helt fel inställning? och vi just nu kör på den rätta? deras land växer ekonomiskt mkt snabbare än sverige och det finns en anledning till det.
Då vet du inte mkt om mig - & du äger ingen rätt att dömma mig som person, jag anser dock, med ditt eviga tjat om SD hit & SD dit borde fått dig bannad för länge sedan.
dina inlägg har NOLL med trådens ämne, Upplopp i Rosengård - att göra.
Detta är faen ett bilforum, Sveriges trevligaste & du drar ner dess värde för många. även om detta är offtopic, så finns det vissa oskrivna regler man som en person med behållning
borde följa, dock saknar du dessa former utav behållning !
Kan du ens författa ett sjysst skrivet inlägg om annat ämne än SD / politik ?
Richardoo - vad har du för bilintresse eftersom du hänger på Garaget.org ?
Hänger du på bilträffar & förmedlar SD´s budskap precis som på detta forum ?
vilka andra forum är du reggad på ?
Vem är du egentligen, vågar du berätta ?
vad jobbar du med exakt ?
& så tycker jag att du skall ta & leta reda på mina första inlägg i denna tråden & se vad jag skrivit där.
Nej, du orkar väl inte... får jag är ju en sosse som du så fint beskriver mig.
---------------------------------------------------------------------------------------
jag skrev följande: (ej ordagrant) VI I SVERIGE , SOM SVENSKAR; SKALL VARA
STOLTA ÖVER ATT FÅ HYSA FOLK VARS POLITISKA & RELIGÖSA SYN TVINGAT
DEM ATT FLY SINA HEMLAND:.
Jag skrev även följande.. I Sverige så följer man Svenska regler.
--------------------------------------------------------------------------------
vidare anser du att MAN MÅSTE rösta på andra partier för att man gillar invandringen i Sverige.
Hur många röster får man som registrerad svensk medborgare i ett val ?
... DU... det finns 10 000-tals ANDRA orsaker till att rösta.. exempelvis på det partiet som lovar skattesänkningar., eller det partiet som lovar fler biltullar, eller det partiet som ens kompis röstade på.
Så nej Richardoo, man MÅSTE inte rösta på SD.
Vänligen /
..............Kristian (reserverar mig för felstavningar) (nej jag e int bitter)
& till sist: tveka inte att hälsa på mig på din NÄSTA bilträff som vi båda besöker - så lovar jag dig en
åktur som kommer få dig att vilja rösta för motorbanor istället för invandrarpolitik