guwib skrev:
det verkar som de flesta tycker att det gått för långt med det hela...men som vanligt i sverige så är man tyst och tiger..titta bara på bensinpriset som består av största delen skatt& olika avgifter, ingen tycker det är ngt vidare, men vad händer, inte ett piss..!?
se bara på södertälje,syrianer irakier och iranier, de ha som uttalat mål att ta över hela södertälje.de pratade om det på tv, när de hade ngt repotage om andelen invandrare gämfört med staterna..
sen har jag sett själv, repotage av bbc, cnn och liknade.. lite tuffare än insider om hur radikala islamister har som mål att islam skall bli världsreligon..
nä de största hycklarna och lögnarna, det är islamister, sån jävla dubbelmoral så det finns inte, riktiga ögontjänare..
nog fan är religionen roten till allt ont alltid ( nästan)
inte äta fläsk?! vad är det för jävla idioti hur kan man vara så rubbad?vad skall det gå ut på!?
varför inte,grisen är ett smutsigt djur??- hallå...?det är ju sinnesjukt.
en annan sinnesjuk grej-omskärelse på flickor och pojkar,
på tjejer syr de ihop öppningen så det får ett helvete med menstruation och vanliga toalet bestyr, sen på bröllopsnatten så skall mannen öppna det hela för att vara säker på att kvinnan är oskuld!?
på killar karvar de bort halva ballen så ollonet ligger helt öppet..renligare? hur vore det med en vanlig dusch kanske?
vem i helvete har kommit på detta!?!!???, sånt barberi.det är helt galet,så jäkla rubbat så det finns inte..!
allt i religionens namn.
så nog är det av ondo alltid.
usa är inget föredömme på ngt sätt när det gäller fungerande intregration, större jätte ghetto få man ju leta efter, samma med england-världens mest bevakade land, hmmm undra varför..
frankrike/tyskland finns heller inte kvar, i tyskland är det bara turkar så långt ögat når, och ja.. jag har sett det med egna ögon..
tacka f*n ( sätter en asterix där så ingen tar illa vid sig av de frekvent förekommande svordommarna)
för att de lämnar sina land och kommer hit,de har ju noll och ingenting och kommer aldrig ha ngting,välkommen hit, gratis lägenhet, pengar you name it,skulle också komma hit i så fall, direkt det är ju toppen, som en lång semester..
sen visst, många kommer från fruktansvärda upplevelser, det håller jag fullständigt med om, men de kan man räkna på ena handen om man vill hårddra det, sett till andelen i procent av nytillkomna flyktingar.
ett annat exempel på ingenting..
AFRIKA, ( det är inte för inte som de hämtade slavar därifrån förr i tiden)
hur många tror ärligt att afrika skulle ha ngn som helst utveckling om det inte vore för västvärlden, och dess ständiga ström av pengar..?
( läs vite mannen)
sen kan man ju fråga sig hurvida utveckling är/leder tillngt bra ?!inte alltid skulle jag vilja säga..
och vad det anbelangar så har jag vänner i rinkeby tex-inga svenskar..
har ni varit i rinkeby inne i husen?
det ser ut som du hamnat i belgrad under 90 talet..allt är förstört, nerklottrat/ sönder rivet/ sparkat..varför?av vilken anledning, vad skall det gå ut på?
rasist javisst (litet rim på slutet inför julen)..men säg mig vem är inte rasist??