200A är ingen fara att köra med då men du vinner ingen effekt om du inte lastar ner i 1 ohm
Okaj okaj men lär ju behöva mist ett extrabatteri då eller? Eller kan mitt nya 70Ah Stinger exploder-plus AGM klara det steget i 1Ohm?
lättaste sättet att få veta är att testa montera en volt meter i bilen eller så mäter du på stegets plintar när du spelar. men skulle jag gissa så nej, 1 extra batteri skulle göra gott!
hejsan ja ska bygga en låda på 428 liter till 2 st aq 18" med en 1000cm2 slot på 30 cm va tror ni hz blir på den??
Om man räknar med 7 liter per bas och att portmaterialet är 22 mm tjockt så blir nettovolymen ca 380 liter, avstämningen ser då ut att ligga runt 36 Hz ifall portmåttet är 100x10 cm.
Finns det någon bra sida eller finns det någon som kan förklara det där med alla termer inom billjud Jag känner mig verkligen totalt lost när ni kommer med era fina ord skulle typ vilja ha en ordlista som är skriven just för billjud =?
Jag menar vad är allt =? vad menas med det =? hur funkar den grejen =? Vad är det för något =? Typ dom frågorna får jag i huvudet när jag läser här inne ibland
Nej. Portarna gör ingen som helst nytta om dom inte sitter in i lådan, och som sagt så trivs inte dom där basarna i en sån låda. Läs guiden som jag länkade så blir det bra.