3814
Sök

MySpons lever fortfarande!

1 417 Inlägg
23 december 2008
Trådstartare
Såg precis på www.myspons.se att dom håller på att uppdatera sin site.
Dom fortsätter alltså att driva sin verksamhet.
Finns inga företag representerade nu dock, men nordiska toppföretag inom fordonsbranschen skulle finnas med i nätverket.

Är det någon som vet något om hela den där elaka härvan som blev sist?
Har det hänt något?
Har det fungerat för någon?
Någon företagare som haft med dem att göra?

Vore kul att veta hur fan dom kan få det där att funka efter alla dom lurade på pengar.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
23 december 2008
Vad fan...Kan omöjligt fungera som ärlig affärsidé.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

12 086 Inlägg
23 december 2008
Snälla, hoppas INGEN går på det där igen tongue

Vad jag förstår va det ingen sist som fick mer än lite rabatt hos ridetech?

1 417 Inlägg
23 december 2008
Trådstartare
Ja, det var väl något sådant.
Sedan var det väl så också att de företag som angavs som partners inte hade godkänt något, eller inte ens kände till skiten.

Yellow bug!
1 640 Inlägg
23 december 2008
Att de uppdaterar sin sida har stått där i ett år eller så wink

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

354 Inlägg
23 december 2008
Tror inte dem "lever" längre..

1 417 Inlägg
23 december 2008
Trådstartare
Okej. Då är det väl bara sidan som är kvar då kanske.
Tänkte bara om någon visste något om dem, eller alla anmälningar mot dem.
Ingen som hört något? Vore otroligt synd om dom kom undan med det.

41 Inlägg
23 december 2008
Myspons var en "grej" som Ridetech körde.
Sidan har sett lika dan ut sedan de stängde siten för nyanmälningar, det går ej att anmäla sig via hemsidan i dagsläget.
Finns säkert flera olika trådar kring ridetech & myspons-"grejjen" här på garaget, och googlar du på myspons så hittar du en hel del information bland annat på denna länk -

http://www.cint.se/debatt//ShowPostFlat … ageIndex=7

Dock förekommer det säkerligen en hel del orelevanta inlägg som saknar grund, men även faktabaserade inlägg som gör att det möjligen finns anledning till viss försiktighet.

terazzi
23 december 2008
Ja ridetech skulle jag inte handla från ändå.. + detta som hände!
en kompis köpte stol därifrån och den va sönder redan efter 1v :S
Därför skulle JAG aldrig köpa nåt där, sen är jag märkes bunden med smile hellre kvalitet än kvantitet wink

men sen får man ju för vad man betalar för med tongue

2 123 Inlägg
23 december 2008
terazzi skrev:
Ja ridetech skulle jag inte handla från ändå.. + detta som hände!
en kompis köpte stol därifrån och den va sönder redan efter 1v :S
Därför skulle JAG aldrig köpa nåt där, sen är jag märkes bunden med smile hellre kvalitet än kvantitet wink

men sen får man ju för vad man betalar för med tongue

Hade mina ridetech stolar i mer än 1 år utan att nåt hände och dom såg ut som nya när jag sålde dom, kanske din kompis som inte kunde montera sakerna ordentligt ?

terazzi
23 december 2008
där ser man!
Inga problem alls vid montering=)
men ofta saker går sönder tex efter 1v...
en annan polare körde sparco evo o den har hållt i nu snart 2 år big_smile skillnad på kvalite o kvalite wink

2 924 Inlägg
23 december 2008
terazzi skrev:
där ser man!
Inga problem alls vid montering=)
men ofta saker går sönder tex efter 1v...
en annan polare körde sparco evo o den har hållt i nu snart 2 år big_smile skillnad på kvalite o kvalite wink

Om man har råd med Sparco Evo-stolar så köper man nog inte lågpris-stolar från Ridetech¨...en sjukt dålig jämförelse...
Även Sparco kan leverera produktfel i sina stolar... vardagsmat.

...men nu handlar denna tråden om Myspons, back to topic!

~ Life is short, have FUN! ~

www.maniacracing.se
494 Inlägg
23 december 2008
Tror inte det är någon bluff denna gången.. Han kan ju inte vara så jävla dum i huvudet och köra samma sak två gånger.
Och varför ska alla kasta skit på ridetech för ?? jag har köpt en del saker från dom visst kanske inte är värdens bästa passform på den men så är det Mycket billigare än märkes saker med..

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se

Mästare
2 947 Inlägg
23 december 2008
Det står att den ska öppna den 1/11 men vilket år det står det ju inte... tongue

Förresten är klockan på deras hemsida ungefär 1 minut efter.

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

41 Inlägg
23 december 2008
ToBe skrev:
Tror inte det är någon bluff denna gången.. Han kan ju inte vara så jävla dum i huvudet och köra samma sak två gånger.
Och varför ska alla kasta skit på ridetech för ?? jag har köpt en del saker från dom visst kanske inte är värdens bästa passform på den men så är det Mycket billigare än märkes saker med..

Det finns inget "denna gången", trådskaparen missuppfattade och trodde att de startat igen.
Hemsidan ser lika dan ut idag som den gjorde när den stängdes ned.
Men visst kan det tänkas att de någon gång försöker sig på detta igen, men då förhoppningsvis på ett bättre och seriösare sätt.
Anledningen till att vissa "kastar skit" på Ridetech i denna tråd är för att ridetech/myspons = samma personer, dock så gäller ju tråden Myspons och inte Ridetechs stolar.

354 Inlägg
23 december 2008
AndreasRP skrev:
ToBe skrev:

Det finns inget "denna gången", trådskaparen missuppfattade och trodde att de startat igen.
Men visst kan det tänkas att de någon gång försöker sig på detta igen, men då förhoppningsvis på ett bättre och seriösare sätt.
Anledningen till att vissa "kastar skit" på Ridetech i denna tråd är för att ridetech/myspons = samma personer, dock så gäller ju tråden Myspons och inte Ridetechs stolar.

Visste inte att det va samma personer, men nu vet jag smile

FreddeK
23 december 2008
skalmanen skrev:
AndreasRP skrev:
ToBe skrev:

Visste inte att det va samma personer, men nu vet jag smile

Tyvärr inte många som vet det och folk avgudar ridetechs sortiment...men en annan har ju hängt med genom skandalen och skulle aldrig beställa en pryl därigenom...även om grejorna håller.

Nej mina pengar ska gå till seriösa företag om dom ska gå någonstanns.

Mvh Fredde

1 417 Inlägg
23 december 2008
Trådstartare
AndreasRP skrev:
Myspons var en "grej" som Ridetech körde.
Sidan har sett lika dan ut sedan de stängde siten för nyanmälningar, det går ej att anmäla sig via hemsidan i dagsläget.
Finns säkert flera olika trådar kring ridetech & myspons-"grejjen" här på garaget, och googlar du på myspons så hittar du en hel del information bland annat på denna länk -

http://www.cint.se/debatt//ShowPostFlat … ageIndex=7

Dock förekommer det säkerligen en hel del orelevanta inlägg som saknar grund, men även faktabaserade inlägg som gör att det möjligen finns anledning till viss försiktighet.

Jo, jag känner till vad som hände. Läste flitigt i trådarna som fanns då. Ville mer veta om någon visste hur det har gått sedan dess.
Väl ju en hel del killar som skulle ha polisanmält dem. Hur gick det?

Sen är det ju lite konstigt att dom ens har sidan kvar efter en sån där grej. Vore jag dom skulle jag stängt ner den för längesen och skämts som en hund.

www.maniacracing.se
494 Inlägg
23 december 2008
Humm en liten off topic Är det någon som handlar på stylingbutiken ??

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se

12 086 Inlägg
24 december 2008
ToBe skrev:
Humm en liten off topic Är det någon som handlar på stylingbutiken ??

Jag har gjort, Bisse är en bra kille! smile
Senast redigerat av JapMax (6 januari 2009)

Sök