G60 V-Spec skrev:
Men för fan ärligt talat. När det gäller uniformer och sådana saker så ska man hålla sig enligt reglementet och inte hålla på och dumma sig. Man ska acceptera som det är.
Jag är själv inte svensk men jag tycker att Sverige har blivit ganska mjuka när det gäller invandringspolitik. Jag blir själv lite arg på det. Är man invadrare ska man vara glad över det man får och uppskatta det svenska folket gjort för att hjälpa en.
Visst älskar jag mitt moderland men jag är född här och kom ihåg hur det var innan i Sverige. En fröjd kan jag säga jämfört med idag.
Jag säger nu inte att alla har lika lätt att anpassa sig men man kan anstränga sig. Problemet är för många invandrare är att de tror att dom ska tillbaka till sitt krigsdrabbade land så dom skiter fullständigt i om dom klottrar eller förstör något här i Sverige. Jag talar ur egen erfarenhet!
Jag är helt off toppic nu men jag vill vissa er ur en utlänings perspektiv hur det ser ut.
Nu kanske jag blir en smula rasistisk men ska jag vara helt ärlig så skiter jag i det och jag tar gärna konsekvenserna!
Under 70-talet kom det många från gammla Jugoslavien hit för att arbeta (säsongsarbeta) och under den perioden hade Sverige inga som helst problem med invandrarna. Men nu kommer det massa flyktingar från mellanöstern som roffar åt sig våra skattepengar genom deras socialbidrag samtidigt som dom jobbar svart! För jävligt!
Nu har jag sagt mitt iaf och den som känner sig träffad kan gärna argumentera emot.