Tjena, som topic, händer det att man är bakfull 2 dagar? Måste man druckit redlöst mycket då eller? Varav jag frågar är att jag fortfarande mår anus och tänkte ut och köra om ett tag(drack på nyår). Polarn sa att mitt huvud säkert värker av andra anledningar:P
Brukar alltid låta bilen stå dagen efter, men 2 dagar efter ska man la ej behöva? Hört att en del säger dem varit i 2 dagar men kanske bara en myt? tack på förhand
Visst kan man vara det, men anledningen till är att du mår dåligt är kanske för du åt och drack dåligt igår? Har du varit bakis i två dagar måste det iaf betyda att du hade jävligt skoj nyårsafton
drick mycket vatten första dagen så ska man slippa bakis, du är ju bakis pågrund av att din kropp inte har så mycket vatten och näring som den skulle ha, eftersom kroppen gjortsig av med dom och tagit upp alkohol istället... käka mycket fet mat och drick vatten så ska bakis gå över... även förebyggande är att äta fet mat och dricka vatten, inge fjolligt med det, därimot är det fjolligt att gnälla över baksmälla dagen efter
o ja visst kan man känna sig bakis 2 dagar efter. man brukar ha gått ut ganska hårt vid dessa tillfällen Men det är nog ingen fara att köra bil andra dagen efter, du har nog ingen sprit kvar i kroppen direkt.. Kroppen har bara inte återhämtat sig.
Vatten, frisk luft, en dusch och en kebabpizza så är man redo igen
Word!
Nyårsdagen för min del var - En redig sovstund, sov nog från 02.00 (nyårsnatten) till 13.30 - Upp, borsta tänderna för att få bort äckeldoften, 1 glas vatten + 1 ipren - Sen lite TV i soffan - Lååång Dusch - Ut, promenad på en 5km, gick å åt en kebabpizza - Sen mådde ja prima
Hehe jag brukar vara dålig i 3dagar, dagen efter spyr ja och sen är jag bakis som "normala" i 2 dar till... Dricker inte så ofta allså Och det spelar ingen roll om jag inte blandar eller hur jag äter å dricker vatten, har testat alla knep, dock fungerar endast en och det är att inte dricka så ofta
Jag har varit oerhört bakis i ca två dagar. Jag har haft en kompis som har varit dålig längre en så (efter tre liter starkglögg, höhö). Jag skulle nog lämna bilen tills det att man känner sig bättre, lätt...
Dock blir jag faktiskt knappt bakis längre. Det är rätt coolt, tycker jag...