Har en hemmagjord film på 2 kompisar som MAXAR sina motorcyklar... Drar om lastbilar på insidan på bakhjulet, kör på varsin sida om mig när ja står mitt i vägen i ungefär 290km/h m.m...
Undrar nu bara hur riskfyllt d är att lägga ut dessa??? Om farbror blå tittar på sånt här o lägger ner sig för att sättta dit oss som tycker att ett normalt liv inte är tillräckligt kul...
Du ska nog radera bort reggskylten på bilden på din s70. Man kan ta reda på vem du är och var du bor på ca en minut. Efter att du gjort det så kan du nog lägga ut filmen.
Fattar inte hur folk vågar köra i farter på 300kmh på båge. Snabbaste jag kört på 2 hjul är 180kmh sen läpte jag på gasen för jag höll på att skita ner mig.
Med bil är det inga problem att köra 200kmh eller snabbare men på 2 hjul... Fast det bara är jag som är feg eller nått sånt... Fast har ju aldrig haft mc kort heller och kört mc sist för ca 5-6 år sedan.
Du ska nog radera bort reggskylten på bilden på din s70. Man kan ta reda på vem du är och var du bor på ca en minut. Efter att du gjort det så kan du nog lägga ut filmen.
Fattar inte hur folk vågar köra i farter på 300kmh på båge. Snabbaste jag kört på 2 hjul är 180kmh sen läpte jag på gasen för jag höll på att skita ner mig.
Med bil är det inga problem att köra 200kmh eller snabbare men på 2 hjul... Fast det bara är jag som är feg eller nått sånt... Fast har ju aldrig haft mc kort heller och kört mc sist för ca 5-6 år sedan.
Tackar för d tipset... Har fixat detta nu.. Mmm åkte med en av killarna i filmen i 295på hojjen o jag har aldrig i hela mitt liv varit så rädd o trott att ja ska dö kan ja lova dig.. Men adrenalin kick va d kan ja lova