TheXaZ skrev:
DTM slutrör som var modernt i början på 90 talet
M3 E36 var också modern i början på 90 talet
håller med lite om DTM slutrören,dom sabbar rätt mycket.
ska byta till Eisenmann på min framöver så blir man av med plåtnicklas ljudet också.
M3 E36 tycker inte jag man ska röra allt för mycket på utsidan.
en sänkning då dom är höga som hus original,särkskillt fram
vassare hjulvinklar fram och bak ser ju bara kaxigare ut och ger bättre grepp i kurvor.
Möjligen en GT läpp och GT vinge.
original fälgarna funkar än idag
19" sitter ju perfekt om man vill visa upp bilen.
jag är väl mer inne på att en M3a ska vara optimerad för bankörning utan en massa lull lull som inte gör nån nytta.
men det beror ju på vad köparen är ute efter.
styla vid mojjen eller kunna njuta av dom grymma köregenskaperna till max?
tror det finns två läger av köpare där och jag tillhör den senare.