Min bil är sänkt 40 mm med H&R.
Kan ju säga att jag kör 17" på sommaren utan problem men däremot med mina 16" originalfälgar som råkade få lite grövre gummi än det var tänkt kan jag INTE göra fullt rattutslag... Svårt att fickparkera med vinterdäck på faktiskt...
Även gupp kan skapa lite gummiljud om jag inte tänker mig för...
Men annars tycker jag din bil ser lovande ut.
Min bil är moddad med ytterst snål budget, och det är en del på gång inför säsongen också (montera nedlackade orignalkjolar, återmontera nya ögonlock, hajfena och tona rutor) , men jag tycker man kan komma långt utan att ruinera sig med våra bilar!
Får jag vara nyfiken och fråga om din omlackering... var lacken dålig, rostskador och sånt innan eller var det bara färgen du var ute efter? Och blev det dyrt? Min bil var tyvärr inte så välhållen innan, så jag har fått byta en tröskel och båda framskärmarna. Även ena bakskärmen är omlackad. Andra tröskeln och bakskärmen har jag blästrat och bättringsmålat i stället. En hellack skulle ju inte göra ont direkt, men det är ju pengar också...
Till att börja med behöver jag få rätsida på bromsarna. Handbromsvajern har gett upp, liksom ett främre bromsok.
Lycka till med din bil!
Kram / Ellen