Fränt att fixa en såhär pass skadad bil! Får man fråga om det ligger nån ekonomi i det (köpt billigt och så får du en fin bil) eller om det är läropengar?
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Går inte loss för hackor heller, 37 tusen kostade det för nått år sen.
/Eric.
Nja inte riktigt, kostar ca 9k. Kör med samma system på min subba. Mkt fint system dock, låter härligt Tror det är HKS Titan system Hi-Power Ti Spec-R som du tänker på.
/Eric.
Nja inte riktigt, kostar ca 9k. Kör med samma system på min subba. Mkt fint system dock, låter härligt Tror det är HKS Titan system Hi-Power Ti Spec-R som du tänker på.
För 9 tusen får du första delen av downpipen och halva katten
Det kostade 37 tusen 2007 iaf när polaren köpte det. Kikar du på JRMS hemsida så hittar du deras Fas 1.3 och det kostar 45 tusen och då har dom själva sagt att allt utom avgassystemet kostar 11 tusen. Dvs 34 kvar till avgassystemet.
/Eric.
För 9 tusen får du första delen av downpipen och halva katten
Det kostade 37 tusen 2007 iaf när polaren köpte det. Kikar du på JRMS hemsida så hittar du deras Fas 1.3 och det kostar 45 tusen och då har dom själva sagt att allt utom avgassystemet kostar 11 tusen. Dvs 34 kvar till avgassystemet.
/Eric.
Jo men som du ser på Jrms hemsida så på fas 1.3 är det just titan systemet som jag nämnde ovan som ingår. Detta ser ut som det vanliga, som jag iaf betalade ca 9k för.