så gott som helt rent på vägarna här nere. O vilket e bäst..... Totalt blanka vinterdäck där man får böter på alla 4 plus ombesiktning eller kör med 4 helt nya sommardäck?? o antagligen inte få böter alls eftersom det inte e vinterväglag här hemma?
så gott som helt rent på vägarna här nere. O vilket e bäst..... Totalt blanka vinterdäck där man får böter på alla 4 plus ombesiktning eller kör med 4 helt nya sommardäck?? o antagligen inte få böter alls eftersom det inte e vinterväglag här hemma?
eh, köpa nya däck ifall att? men du gör som du vill! ska inte stoppa dig...
Fan blir nog sommardäck för mig också snart, orkar inte vänta längre! Det är ju bara å ta det lungt tills all snö är borta.. hellre glida med stil än brassa me plåtisar
själv har man inga snyggar sommar fälgar än:( ialf inte till 960n på 940n smäller man snart på super DTM fälgarna.. hehe någon som vill tipsa om fälgar som passar 960:)?
Shit..jag vill oxå sätta på sommardäcken fast två bekymmer, däcken är totalt slut och det är väl en 2-3dm snö kvar =/ topptempratur för iår var idag.. +-0c det tar sig
Fy fan vad jag hatar snö, satt och kollade igenom lite foto igår, bland annat så va där ett foto som var taget den 20:e mars 2005, då åkte sommar puckarn på Aeron.